Jump to content

gratis video editor programma


Gijsso

Recommended Posts

Hallo

Ik moet voor school een filmpje maken en daar lijkt het mij zo handig dat ik mijn filmpje ook kan veranderen. Weet iemand een goede en gratis video editor programma? Het hoeft helemaal niet zo uitgebreid te zijn, als ik er maar wat kan knippen, plakken misschien een wat tekst er onder en muziek er bij kan zetten

Alvast bedankt

GG

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je windows?? zo ja...Gebruik dan Windows MOvie Maker. Staat al geinstalleerd op elke windows PC. Hij is erg gebruikersvrienelijk voor beginners.

Heeft niet al te veel functies, maar dat is ook niet nodig, je kan er al prima filmpjes mee maken

Je kan hem vinden bij: start> alle programma's > bureau assessoirs > Windows Movie Maker

(bij Vista iets anders, anders kun je nog de zoekfunctie gebruiken)

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hierboven al is gezegd, je kan Windows movie maker gebruiken.

Dit programma zit standaard in het Windows (XP) pakket.

Wel wil ik je zeggen dat er niet al teveel effecten en dat soort dingen in zitten.

Maar je kan natuurlijk ook een trial van een programma downloaden, neem bijvoorbeeld Sony Vegas pro 8.

Dit is een professioneel programma, alhoewel dit meestal wordt gebruikt voor speciale effecten.

Als je geintresseerd bent in Sony Vegas pro 8, dan kan je hier de trial downloaden: >Trial Download<

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hierboven al is gezegd, je kan Windows movie maker gebruiken.

Dit programma zit standaard in het Windows (XP) pakket.

Wel wil ik je zeggen dat er niet al teveel effecten en dat soort dingen in zitten.

Maar je kan natuurlijk ook een trial van een programma downloaden, neem bijvoorbeeld Sony Vegas pro 8.

Dit is een professioneel programma, alhoewel dit meestal wordt gebruikt voor speciale effecten.

Als je geintresseerd bent in Sony Vegas pro 8, dan kan je hier de trial downloaden: >Trial Download<

Grtz RD :cya:

Maar als hij nog helemaal geen ervaring heeft, kan hij beter eerst met WMM oefenen, SVP is ingewikkelder...

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik Ulead Videostudio, makkelijk te gebruiken zoals WMM. Alleen hier kun je veeeel meer!! Hierkun je ook een film laten draaien en in een hoekje nog een filmpje laten afspelen.

Zoek het programma op Google.nl

>Hier< heb je allemaal tutorials op YouTube :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hierboven al is gezegd, je kan Windows movie maker gebruiken.

Dit programma zit standaard in het Windows (XP) pakket.

Wel wil ik je zeggen dat er niet al teveel effecten en dat soort dingen in zitten.

Maar je kan natuurlijk ook een trial van een programma downloaden, neem bijvoorbeeld Sony Vegas pro 8.

Dit is een professioneel programma, alhoewel dit meestal wordt gebruikt voor speciale effecten.

Als je geintresseerd bent in Sony Vegas pro 8, dan kan je hier de trial downloaden: >Trial Download<

Grtz RD :cya:

Ik heb ongeveer 100 a 200 nieuwe effecten toegevoegd aan Windows Movie Maker.

Er zijn heel veel plug ins an ad ons voor WMM.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...