JayKay Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Er zijn een aantal gates bij Area 69. Mijn vraag: kunnen die eigenlijk open op de een of andere manier? Zo niet, is er dan wel een manier om ze open te krijgen(SCM script o.i.d.)? Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Area 69 is toch die militaire basis in de woestijn? Je kan er met een jetpack over vliegen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Met de jetpack zal het luchtafweergeschut op je schieten. >>Alles over Area 69 op WikiGTA.<< Reageren
JayKay Geplaatst: 3 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2009 (bewerkt) Area 69 is toch die militaire basis in de woestijn? Je kan er met een jetpack over vliegen. Heb het niet echt nodig om er in te komen, maar wil ik even weten voor mijn SA:MP-server. @Koe: heb ik al op gekeken, maar stond niks over in Bewerkt: 3 april 2009 door JayKay Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Het hek zelf gaat niet open, maar op wikigta staat duidelijk een hek beschreven in de zuidoost hoek!!! Verplaatst naar het SA:MP Scripting subforum. Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Er zijn toch helemaal geen hekken/deuren bij Area 69 in SA-MP? Alleen die luchtschacht is dicht en die kan je niet open krijgen. Verder is alles open. Reageren
JayKay Geplaatst: 3 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Deze bedoel ik: Ik probeer een manier te vinden om deze hekken te verwijderen o.i.d. zodat ik ze zelf kan plaatsen met behulp van CreateObject en kan openen en sluiten met MoveObject. Reageren
Basssss Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Deze zijn niet weg te krijgen in SA-MP. Zelfs met modden ben je lang bezig om ze weg te krijgen. De poorten zitten vast aan de omheining van het laberatoriumgedeelte van Area 69. Deze omheining zul je dus moeten aanpassen om de poorten weg te halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.