CjThaBest Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 (bewerkt) hey, dit is niet m'n eigen SA maar ik loop tege een probleem aan Hij kan na het installeren van een paar wapen mods kan IMGTools het DIR van GTA3 bestand niet meer vinden: error: dit zie je in de map: Cj Bewerkt: 3 april 2009 door CjThaBest Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Ik zie echt nergens gta3.dir maar wel de Gta3.img Reageren
Timske Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Uhm.. Die pictogram of hoe dat ook heet ken ik niet.. Heb je een oudere versie? Reageren
K.O. Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Misschien dat dit helpt. Anders is er altijd nog de zoekfunctie; er zijn namelijk al meerdere topics met deze zelfde foutmelding voorbijgekomen de afgelopen jaren. Reageren
CjThaBest Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2009 we hebben hem inmiddels weer ge-herinstald maar we hadden de goeie versie en alles, alleen ik denk dat er een bug in één van de wapens zat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.