PowerPats Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Hebben jullie digitale televisie ? en zo ja welke keuze-pakketten hebben jullie, wat vinden jullie ervan enz, discussieer hier over digitale televisie. Wij hebben al een tijdje digitale tv, en het is gewoon erg vet, veel nieuwe programma's en zenders. mijn ouders hebben TCM en Hallmark, voor al die oude films, Ik heb het informatiepakket aangevraagt, dus heb nu iets van 4 verschillende discovery channels, en history channel plus geschiedenis tv en nog veel meer, zeer interessant vind ik het en je hebt tenminste altijd iets om te kijken. Nu jullie beurt. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Hebben jullie digitale televisie ? en zo ja welke keuze-pakketten hebben jullie, wat vinden jullie ervan enz, discussieer hier over digitale televisie. Wij hebben al een tijdje digitale tv, en het is gewoon erg vet, veel nieuwe programma's en zenders. mijn ouders hebben TCM en Hallmark, voor al die oude films, Ik heb het informatiepakket aangevraagt, dus heb nu iets van 4 verschillende discovery channels, en history channel plus geschiedenis tv en nog veel meer, zeer interessant vind ik het en je hebt tenminste altijd iets om te kijken. Nu jullie beurt. Wij hebben een standaard Ziggo pakket, met de standaard samsung ontvanger (die nu BTW kapot is ) en de standaard zenders + regionale en wat buitlandse zenders. In het begin hadden we de eerste 4 maanden gratis Film 1 ect. Nu niet meer Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Wij hebben ook digitale tv, ook een alles in 1 pakket, met Hustler tv en private spice Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2009 *** die had mijn vader geblokkeert Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Wij hebben nog geen digitale TV. Waarom weet ik niet, want het lijkt me juist super handig. Dan zie je bv. een reclame voor een film op TV en denk je: "die ga ik zien", maar uiteindelijk vergeet je het .. En dan komt zo'n DigiBox, of hoe ze het ook allemaal noemen, heel handig uit. Trouwens, beter een poll van gemaakt Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 *** die had mijn vader geblokkeert Dat kan ik lekker 24/7 kijken op mijn slaapkamer Ontopic: Wij hebben thuis 3 decoders. Eén in de woonkamer,één in mijn slaapkamer en één in mijn ouders hun kamer. We hebben volgens mij alleen het standaardpakket,want niemand kijkt hier naar sport. Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 3 decoders? Zeker geld zat. Wij hebben 1 kastje van UPC onder de kast staan. Standaard pakket + vele extra zenders + Film1 en Sport1. On demand films kijken is erg handig, film uitkiezen, en je kan hem gratis zien. Want dat zit eigenlijk gewoon bij het Film1 pakket. Europees voetbal kijken in het weekend is ook erg ontspannend. Helaas geen live Nederlandse competitie, maar wel Engelse, Spaanse, Italiaanse, ... Ik kijk ook erg vaak naar Humor TV, daar zie je komische herhalingen van de publieke omroep. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 3 decoders? Zeker geld zat. *Irrelevante tekst* Ja,en analoog signaal op een flatscreen vind ik niet mooi(we hebben alleen nog maar flatscreen's). Reageren
Scarface92 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Ja, thuis kijken wij digitaal televisie alleen hebben we geen extra zenders zoals film1, sport1 of cartoon network. Die zenders verschijnen wel af en toe voor een proefperoide en dat is wel leuk. Zelf zou ik wel zo'n pakket willen hebben alleen m'n ouders helaas niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.