Colonel Cortez 95 Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 Beste Forumleden, Toen ik laatst op de Walktrough van WikiGTA zat te zoeken, kwam ik terecht op de pagina van de GTA IV missie "Waste not want knots". Onderaan de pagina zag ik een screenshot van Niko in een pak. Maar toen dacht ik bij mijzelf: "Ik kan dat pak helemaal niet dragen/kopen." Mijn vraag is dus: Hoe is de maker van deze screenshot aan dit pak gekomen? http://nl.wikigta.org/wiki/Image:Waste_not_want_knots1.jpg (Hierboven even de link naar de screenshot) Colonel Cortez 95 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 Dit is een pak van Perseus, maar dit is volgens mij enkel verkrijgbaar op de PC, en niet op de PS3/Xbox 360. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 Dit is een pak van Perseus, maar dit is volgens mij enkel verkrijgbaar op de PC, en niet op de PS3/Xbox 360. Ja klopt,op de Xbox/Ps3 is het pak namelijk open. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez 95 Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2009 Oke, bedankt voor het antwoord! Ik heb GTA IV voor de XBOX 360, dus ik kan idd dat pak niet bij Perseus kopen. Maarja, verder niets aan te doen... Colonel Cortez 95 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanvice Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2009 ik heb dat pak op de 360 open Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.