Jump to content

Waar letten vriendinnen/vrienden EXACT allemaal op?


AntiGuy

Recommended Posts

~So.... ik herinner me het onderhouden van je vriendinnen in San Andreas nog, wat niets voor mij was. Je hoefde ze toen in ieder geval niet zelf te bellen, maar je moest wel om de haverklap langskomen.

Dankzij WikiGTA lukt het me met het grootste gemak om 100% fondness te creeëren in een stuk of 3 dates. De juiste kleren, de juiste auto, de juiste locatie, en het juiste tijdstip, zodat je ze niet steeds wakker belt. Het maakt het een stuk makkelijker.

Wat ik me afvraag is... in San Andreas verloor ik elke vriendin, omdat ze zich na een minuut rijden al doodverveelden. Kan dat in GTA IV ook gebeuren? Overigens heb ik niet alleen over dates, maar ook over 'friendships'?

Ook zou ik willen weten hoe hard ze willen dat je rijdt. Dat zo'n Roman gaat klagen over dat ik 10 keer de maximale snelheid rij, boeit me eigenlijk weinig, maar Kiki, m'n beste vriendin, vindt het niet zo leuk als ik dat doe. Dus hoe hard moet je bij iedereen rijden?

En um... nog iets. Hoe lang mag je maximaal wachten met een vriend(in) bellen? En hoe lang minimaal? Bel ik Brucie op om te varen of zo, claimt hij dat ik vaker met hem moet afspreken voor hij dat pas wil doen. Dan bel ik hem later nog eens, beweert hij dat we net zijn 'uit' geweest en dat ik een tijd moet wachten.

Oh, nog een laatste ding. Al vanaf het begin neemt Dwayne nooit aan. Al vanaf day one krijg ik alsmaar z'n voicemail te horen als ik hem bel, en ik kan hem sowieso alleen 'normaal' bellen, en niet kiezen uit allerlei activiteiten. So.... hoe moet ik dan z'n 'special ability' krijgen?~

EDIT: Ik heb trouwens Playboy X vermoord, dus niet Dwayne.[/font]

Bewerkt: door AntiGuy
Link to comment
Delen op andere websites

*tekst*

Wat ik me afvraag is... in San Andreas verloor ik elke vriendin, omdat ze zich na een minuut rijden al doodverveelden. Kan dat in GTA IV ook gebeuren? Overigens heb ik niet alleen over dates, maar ook over 'friendships'?: ja in gta iv is dat ook zo maar heb je wel langer de tijd om ergens naar toe te gaan.

Ook zou ik willen weten hoe hard ze willen dat je rijdt. Dat zo'n Roman gaat klagen over dat ik 10 keer de maximale snelheid rij, boeit me eigenlijk weinig, maar Kiki, m'n beste vriendin, vindt het niet zo leuk als ik dat doe. Dus hoe hard moet je bij iedereen rijden?: rijdt gewoon rustig en probeer nergens tegen aan te botsen.

maar snap wel dat sommigen zoals: Little jacob bevoorbeeld het niet leuk vinden als je om de ''haverklap'' voor een stoplicht wacht.

En um... nog iets. Hoe lang mag je maximaal wachten met een vriend(in) bellen? En hoe lang minimaal? Bel ik Brucie op om te varen of zo, claimt hij dat ik vaker met hem moet afspreken voor hij dat pas wil doen. Dan bel ik hem later nog eens, beweert hij dat we net zijn 'uit' geweest en dat ik een tijd moet wachten.: Ik zou ongeveer 12:00 (ingame tijd) wachten, dat doe ik ook altijd.

Oh, nog een laatste ding. Al vanaf het begin neemt Dwayne nooit aan. Al vanaf day one krijg ik alsmaar z'n voicemail te horen als ik hem bel, en ik kan hem sowieso alleen 'normaal' bellen, en niet kiezen uit allerlei activiteiten. So.... hoe moet ik dan z'n 'special ability' krijgen?: je moet gewoon afwachten... op een gegeven moment zal Dwayne Forge je vanzelf bellen.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Dwayne was volgens mij na 12 uur 's middags bereikbaar. Maar heb je al te horen gekregen dat hij een vriend van je is? Anders kun je nog niet met hem uitgaan.

~Ik weet het niet zeker of ik dat al te horen heb gekregen. Maar ik heb de storyline al lang en breed uitgespeeld nu, dus ze mogen er wel eens mee opschieten dan.~

Ook zou ik willen weten hoe hard ze willen dat je rijdt. Dat zo'n Roman gaat klagen over dat ik 10 keer de maximale snelheid rij, boeit me eigenlijk weinig, maar Kiki, m'n beste vriendin, vindt het niet zo leuk als ik dat doe. Dus hoe hard moet je bij iedereen rijden?

rijdt gewoon rustig en probeer nergens tegen aan te botsen.

maar snap wel dat sommigen zoals: Little jacob bevoorbeeld het niet leuk vinden als je om de ''haverklap'' voor een stoplicht wacht.

~Ok, maar weet iemand precies wie wil dat je hard rijdt en wie wil dat je langzamer rijdt?~

En um... nog iets. Hoe lang mag je maximaal wachten met een vriend(in) bellen? En hoe lang minimaal? Bel ik Brucie op om te varen of zo, claimt hij dat ik vaker met hem moet afspreken voor hij dat pas wil doen. Dan bel ik hem later nog eens, beweert hij dat we net zijn 'uit' geweest en dat ik een tijd moet wachten.

Ik zou ongeveer 12:00 (ingame tijd) wachten, dat doe ik ook altijd.

~Ok, thanks.~

Oh, nog een laatste ding. Al vanaf het begin neemt Dwayne nooit aan. Al vanaf day one krijg ik alsmaar z'n voicemail te horen als ik hem bel, en ik kan hem sowieso alleen 'normaal' bellen, en niet kiezen uit allerlei activiteiten. So.... hoe moet ik dan z'n 'special ability' krijgen?

je moet gewoon afwachten... op een gegeven moment zal Dwayne Forge je vanzelf bellen.

~Yes... misschien heeft hij me al een keer gebeld... maar daarna nooit meer, en ik heb hem ook nooit kunnen bellen, op welk tijdstip dan ook. Hij staat wel bij stats, zo'n 65% likeness. Maar als ik op m'n mobieltje z'n naam selecteer, belt hij hem meteen, dus ik kan niet kiezen of zo. En hij neemt nooit aan, alleen z'n voicemail. EN, omdat ik de storyline al heb uitgespeeld, zou hij me nu wel zo'n beetje hebben moeten bellen, gok ik.

Oh ja, dat wilde ik ook nog vragen... wat is het verschil tussen 'likeness' en 'respect'?~

Link to comment
Delen op andere websites

ga naar het internet cafe naar je inbox je zal een bericht van dwayne krijgen dan kan je pas met hem chillen

~Volgens mij had ik op een mooie dag eens besloten iedereen in m'n mailbox negatief te beantwoorden. Omdat ik voor de zoveelste keer 1 meter voor de checkpoint van m'n eerste date met KiKi Jenkins gebeld wordt voor een dringende missie. Toen werd ik zo kwaad dat ik met een rocket laun...

In ieder geval, heb ik hem waarschijnlijk negatief beantwoord. Dus, dat betekent dat ik de 100% wel kan vergeten?~ ;-(

Bewerkt: door AntiGuy
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens WikiGTA's checklist moet je alle activiteiten doen met Brucie, Packie en Little Jacob. Dwayne en Roman zijn hierbij niet meegeteld, aangezien die dood kunnen gaan tijdens de storyline.[/font]

Het is dus niet heel erg dat je niet met Dwayne kan chillen.

Bewerkt: door Gregori
Link to comment
Delen op andere websites

~Ok.

Maar wat is nou het verschil tussen likeness en respect? In de stats staan die.~

Eigenlijk is er niet heel veel verschil tussen. Als je een speciale vaardigheid wilt vrijspelen van een vriend dan moet je kijken naar de like-factor. Respect is gewoon hoeveel percent respect voor je hebben, maar daar wordt volgens mij niets mee gedaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...