.Levi. Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Ja! We gaan weer beginnen met een nieuwe ronde van de SOTM. De deelnemers moesten een signature maken met het onderwerp films en ik moet zeggen dat er een aantal hele mooie tussen zitten. Ik wens jullie veel succes en mag de mooiste signature 1 maand lang als header bovenaan het Graphics forum hangen. De signatures zijn hier te bezichtigen. Stemmen gaat als volgt: [b]Naam:[/b] (kandidaat) [b]Waarom:[/b] (niet verplicht)
Hanneswasco Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Naam: Arthis Waarom: Gewoon magnifiek!
.Corneria. Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Naam: Dizzee Waarom:De kleuren passen goed bij elkaar en de sig zit ook vol met effecten ook is de tekst goed gekozen,Spiderman zelf is ook wel mooi in de sig verwerkt. Zo dit was mijn stem. Corneria
Cabyon Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Naam: Arthis Waarom: No explaine needed. :$ It's beautiful!
GTA Haas Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Naam: Arthis Waarom: Straat veel uit, is erg mooi.
Forumrunner Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Naam: Arthis Waarom: Gewoon de beste.
.Levi. Geplaatst: 3 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Naam: michelIII Waarom: Zijn signture straalt kwaliteit uit. Goede gebruik van kleurencombinaties en het zwart/wit gaat erg goed samen met het blauw dat je hebt toegevoegd. Ook de tekst vind ik niet verkeerd staan.
TomHagen Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Naam: Silverbyte Waarom: De sig straalt de mystiek van de film uit, mooie lichteffecten, niks op aan te merken.
Timske Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Naam: Arthis Waarom: Die van Dizzee was ook wel mooi alleen daar is iets fout gegaan met saven. De kwaliteit bij de tekst en andere plekke is niet echt super..
.NightFlower Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Naam: michelIII Waarom: De signature van michelIII spreekt mij het meeste aan, er zitten mooie effecten in en de kleurencombinatie past goed bij elkaar.
2fast{0} Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Naam: michelIII Waarom: Zijn signature is naast de andere gewoon het geen dat het beste straalt. De combinatie van opvulling en grote vind ik goed gelukt en is zeker geslaagd te noemen.
.Levi. Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Stem als je stemmen kan! Leden die nog kunnen stemmen, stem! Het spant er enorm om en verlenging zie ik en andere volgens mij ook niet zo zitten.
Recommended Posts