mikey-h-0 Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 Waar staat het blijheidsbeeld? http://nl.wikigta.org/wiki/Vindplaatsen_(GTA_IV) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remi-X Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 (bewerkt) kliek Edit @ hieronder: Als het precies die van jouw is, dan staat het met een paar pixels verkeerd op de wiki Edit2 @hieronder, oke Bewerkt: 3 april 2009 door Remi-X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 (bewerkt) Hier Edit @ hierboven: Ik had het zelf aangeduid op de kaart Bewerkt: 3 april 2009 door Platypus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AntiGuy Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 ~Dat ding heet ook The Statue of Happiness, dus als je als een toerist in Liberty City gaat vragen waar het Blijheidsbeeld staat kom je ook niet ver.~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mikey-h-0 Geplaatst: 3 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 Nog een vraagje, Waar kan ik bowlings baan vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 Die staan allemaal op die leuke poster die je bij het spel hebt gekregen. Er zijn 2 banen, eentje bij de kermis (Firefly Island) en de tweede bij de golfbaan in zuidwest algonquin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 Nog een vraagje,Waar kan ik bowlings baan vinden? Klik hier. Daarnaast kan je ook alle andere uitgaansgelegenheden en veel meer vinden op WikiGTA. Kijk daar dus altijd even voor je het hier vraagt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.