Jump to content

Fifa 09 3rd kit

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen,

Ik heb een vraagje.

Veel teams in Fifa 09 hebben Thuis shirts, Uit shirts, en 3rd Shirts.

Nu vraag ik me af... hoe activeer ik die 3rd Kit.

Want ik heb een team die wel 3rd Kit mogelijkheid heeft, maar ik kan nergens vinden hoe ik die kan gebruiken voor een wedstrijd.

Alvast bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)

Hoofdmenu > Mijn Fifa 09 > Fanshop, waardoor je even met R1 moet klikken totdat je de 3de tenues te zien krijgt, die je dan kan kopen. (Volgens mij kosten ze 1.000 of 750 punten.)

Succes! :)

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst:
Hoofdmenu > Mijn Fifa 09 > Fanshop, waardoor je even met R1 moet klikken totdat je de 3de tenues te zien krijgt. :)

Ja dan kun je ze kopen, maar ik heb ze al voor de team waarvoor ik ze wil =/

Namelijk voor het nederlands elftal, en die staat er niet tussen.

Maar heeft wel 3rd Kit.

Geplaatst:

Wanneer je het 3e tenue in een vriendschappelijke wedstrijd wil gebruiken, moet je het volgende doen:

Selecteer de optie 'Vriendschappelijke wedstrijd', en kies het team waarmee je wil spelen. Onder het geselecteerde team vind je een balkje waarmee je door de beschikbare tenues kunt bladeren. Kies hier simpelweg het gewenste tenue, dan wijst de rest zich vanzelf. Ik heb voor de duidelijkheid even een screenshot gemaakt: Klik

Je kunt het 3e tenue ook in de Coach-modus gebruiken. Onderin het menuscherm van je carrière vind je de opties 'Thuistenue' en 'Uittenue'. Hiermee kun je dus instellen welke tenues beide clubs moeten dragen. Klik hier voor een screenshot.

Veel succes! :)

Geplaatst:
Wanneer je het 3e tenue in een vriendschappelijke wedstrijd wil gebruiken, moet je het volgende doen:

Selecteer de optie 'Vriendschappelijke wedstrijd', en kies het team waarmee je wil spelen. Onder het geselecteerde team vind je een balkje waarmee je door de beschikbare tenues kunt bladeren. Kies hier simpelweg het gewenste tenue, dan wijst de rest zich vanzelf. Ik heb voor de duidelijkheid even een screenshot gemaakt: Klik

Je kunt het 3e tenue ook in de Coach-modus gebruiken. Onderin het menuscherm van je carrière vind je de opties 'Thuistenue' en 'Uittenue'. Hiermee kun je dus instellen welke tenues beide clubs moeten dragen. Klik hier voor een screenshot.

Kijk, het zit zo.

Ik heb een Kitpack gedownload, waaronder de nederlandse tenues bij zitten.

Ik heb ze in de game gedaan met 09 Kit Tool, en daarmee kon ik ook 3rd kit erbij doen.

Alleen zoals wat jij net zei, daat zit hij niet tussen.

Maar volgens mij moet er wel een optie zijn om dat wel te kunnen activeren, misschien een mod?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Kijk, het zit zo.

Ik heb ze in de game gedaan met 09 Kit Tool, en daarmee kon ik ook 3rd kit erbij doen.

Maar volgens mij moet er wel een optie zijn om dat wel te kunnen activeren, misschien een mod?

Hee gebruik je ook de Creation master van Rinaldo want daar kan je aanvinken welke tenues er ingame beschikbaar moeten zijn
Geplaatst:

Kijk, het zit zo.

Hee gebruik je ook de Creation master van Rinaldo want daar kan je aanvinken welke tenues er ingame beschikbaar moeten zijn

Ik kan inderdaad 3rd kit nu toevoegen! :O

Maar zodra ik de .png file wil importen, maar dan geeft hij een fout aan datt het geen goeie formaat is.

Maar ik ga proberen gewoon 3rd kit geactiveerd te houden, en dan met het ander programmatje die ik heb de kit toevoegen :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...