Jump to content

PC Upgraden


.Senne

Recommended Posts

De mijne, met 512MB versie. Is inderdaad genoeg. :Y

De GTX260 is inderdaad wat beter. Maar een Phenom II is een totaal nieuwe dimensie i.v.m. Q8200.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Senne

    35

  • TaartJJ~!

    23

  • Sprunk

    13

  • wesley123

    3

Dus een perfect systeem is de GTX260 en een Phenom II 920? Is dat mogelijk? :puh: Maar dan moet ik nog steeds dat nieuw moederbord waarschijnlijk, en gaat het over m'n budget. :N

Je kunt beter ATI + AMD nemen, maar als jij een Phenom II wilt, kan er prima een GTX260 op. Maar de 4850 is echt geen slechte kaart hoor. Crysis makkelijk op high, misschien wel very high, GTA IV op high, eigenlijk alles op high. ^_^

@ hieronder, senneken: Dan kan alles op very high. :puh: (bijna alles dan)

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Die kost ook evenveel als de GTX260, dus dan blijf ik al liever bij Nvidia. Maar met de Phenom II en nieuw moederbord gaat het me teveel kosten, en dus blijf ik denk ik bij deze setup:

PROCESSOR:

INTEL CORE 2 QUAD Q8200/775 2.33GHZ FSB1333 4M: 168.17 €

GRAFISCHE KAART:

ASUS ENGTX260 HDTV 2DVI HDCP 896MB: 183.23 €

RAM-GEHEUGEN:

KINGSTON HYPERX/2GB 800MHZ DDR2 CL5 DIMM: 31.41 €

VOEDING:

PSU/ATX12V 650W PFC EARTHWATTS2.0 120MM: 73.07 €

Totaal: 455.88 €

Ik denk dat ik hiermee ook nog wel lekker kan gamen (een stuk in de toekomst), ook al is de processor de goedkoopste Quad core. :)

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Vanwaar trouwens 650W?

550/600W moet ruimschoots voldoende zijn.

EDIT:

Ik heb die Quad-Core ook, snelle PC en je kan er lekker mee opscheppen "Ik heb Quad-Core" Dat klinkt toch wel leuk ;)

Bewerkt: door TaartJJ~!
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat heb ik nu omdat die pc-handelaar enkel 500 watt of minder heeft, of direct 650. Dus geen 550/600. :N

EDIT: Hij heeft er blijkbaar wel van 550 (geen van 600), maar die kosten zelfs meer, terwijl ze allemaal van antec zijn. Dus dan koop ik gewoon de 650 watt van antec voor 70 euro.

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, dan ga ik ervoor :D morgenvoormiddag ga ik naar de winkel, info vragen en de pc binnenbrengen als hij alles in voorraad heeft. (zou trouwens maar 2-3 dagen duren voor alles op voorraad is, volgens de site). Ook stond daar dat hij 60 euro vraagt voor een complete pc samen te stellen, maar misschien maakt hij een uitzondering voor mij, omdat het maar 4 dingen zijn die vervangen moeten worden.

Ik laat jullie weten hoe het is gegaan. :puh:

:cya:

EDIT: ben zonet bij de winkel geweest, en heb alles besteld voor in totaal 488.55 euro, met installatie inbegrepen. :) Die gast was erg vriendelijk, en er is nog 10 euro van m'n totaal af. Vrijdag moet alles binnen zijn (behalve de videokaart misschien :-( ), dan ga ik m'n pc binnenbrengen in de voormiddag, en in de namiddag weer ophalen.

Vrijdag post ik het resultaat, wat screens van GTA IV of flatout 2 fzo. :D

Hartelijk bedankt aan iedereen die hier gepost heeft, het heeft me erg geholpen! _O_

mvg,

Senne :cya:

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...