Jump to content

Calling 911

Moongirl

Recommended Posts

Als je 911 belt, ook bekend als het alarmnummer van Amerika, kan je drie service bellen.

Politie

Brandweer

Ambulance

Maar hoe zit dat met Politie? Wanneer moet je de politie bellen en doen ze dan ook echt iets?

Delen op andere websites

Nee, ze komen enkel een kijkje nemen en vervolgens vertrekken ze weer.

Bij mij niet, als ik door iemand wordt aangevallen in GTA IV en ik bel de politie. Dan komen ze ook echt te hulp schieten, letterlijk. Ze schieten dan mijn aanvaller neer. De brandweer doet echter niets bij mij, ook als er wel degelijk brand is vertrekken ze gewoon weer.

Bewerkt: door oekelwm
Delen op andere websites

Nee, ze komen enkel een kijkje nemen en vervolgens vertrekken ze weer.

Bij mij niet hoor, iemand sloeg mij en ik ging op een auto staan en hij wou mij slaan en ik belde snel de politie en ze kwam toen ging ik van de auto af en toe sloeg die gast me en toe namen ze hem mee in de politieauto. :)

Delen op andere websites

De politie bellen heeft soms wel nut:

Bij sommige missies moet je een politiewagen hebben, zodat je iemand met de computer kan omzoeken. Maar er komt niet altijd 'toevallig' een politiewagen langs. Als je dan politie bent kun je de wagen jatten, al heb je dan wel 1 ster.

Delen op andere websites

Ook als je dood ligt te bloeden rijdt de ambulance soms gewoon langs je.

Of hij rijdt tegen je. Maar meestal helpen ze je. Alleen heb ik het in TLAD niet meer zo op overheidshulp bij gangwars. Politie komt niet opdagen, brandweer kan niets en ambulancepersoneel rent bang weg. Politie is in originele IV wel handig ja.

Bewerkt: door ikt
Delen op andere websites

Je ligt nooit dood te bloeden.. :duh: Als je nog maar één streepje health over hebt (ik denk dat je dat bedoelde.. ^_^ ) en je belt een ambulance, dan komen ze je weer oplappen. Maar je moet de ambulance broeder niet bang maken! Als je met een wapen in je klauwen nog om je heen staat te schieten, of je aimt op een ped, dan schrikt het ambulancepersoneel en rijden ze weg.

De politie bellen helpt ook tijdens het type missies waarbij je ineens tegenover een mannetje of twintig staat: Zoek zelf een plek op met genoeg cover, en bel 911. De politie zal snel komen, en de "bad guys" beginnen aan te vallen en arresteren. Zo kan je een missie voltooien zonder ook maar één kogel eraan te spenderen.

Let wel op: Ga zef niet staan meeknallen met de agenten die zijn gekomen vanwege jouw telefoontje, want dan heb je zelf ook een wanted level te pakken! :D

Delen op andere websites

Je ligt nooit dood te bloeden.. :duh: Als je nog maar één streepje health over hebt (ik denk dat je dat bedoelde.. ^_^ ) en je belt een ambulance, dan komen ze je weer oplappen. Maar je moet de ambulance broeder niet bang maken! Als je met een wapen in je klauwen nog om je heen staat te schieten, of je aimt op een ped, dan schrikt het ambulancepersoneel en rijden ze weg.

De politie bellen helpt ook tijdens het type missies waarbij je ineens tegenover een mannetje of twintig staat: Zoek zelf een plek op met genoeg cover, en bel 911. De politie zal snel komen, en de "bad guys" beginnen aan te vallen en arresteren. Zo kan je een missie voltooien zonder ook maar één kogel eraan te spenderen.

Let wel op: Ga zef niet staan meeknallen met de agenten die zijn gekomen vanwege jouw telefoontje, want dan heb je zelf ook een wanted level te pakken! :D

Dat wist ik dan weer niet ;)

Dat laatste:

Wist ik al wel, en heb ik hardhandig meegemaakt Bewerkt: door RoyBoow
Delen op andere websites

911-3 is wel super handig. Een van mijn favoriete voertuigen die gewoon on-demand voor komt rijden :)

911-1 is ook wel eens handig als je met vigilante bezig bent en je auto is totalled, dan kun je zonder uit te stappen een nieuwe regelen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...