justinvcmodder Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 :o ik ken heel goed models maken maar niet in vc zetten... dat vind ik heeeeel jammer maar nu.... ken ik er verderrest niets mee ik heb een simpel klein k*t stukje gras gemaakt en alles gedaan wat moest maar nog slaat het K*T spel vast weet iemand de oplossing mijn probleem is: ik weet niet precies wat en waar je de ide en de ipl moet zetten ik heb het op de volgende manieren geprobeert: een map in data/maps aangemaakt en daar me col ide en ipl in gegooid lukt niet maar (ik heb wel de col verwezen in gta_vc.dat) ik heb het in de map /data/maps gedaan en daar de col ipl en ide gezet en weer me col verwezen in gta_vc.dat sloeg ie ook vast weet iemand wat ik fout doe met die K*T drie bestandjes voorderest heb ik ook nog de textures bmp formaat in een txd gezet met TXDbuilder enneh ja daar heb ik allemaal moeite mee kan iemand me uitleggen hoe ik dit oplos Reageren
Bradley H. Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 er is maar 1 manier om je object in VC te zetten, je hebt 3 bestanden coll, txd , dff maar je moet nog 2 bestanden aanmaken je opend VC/data/maps en maakt daar een map in aan "justinvcmodder" (of iets anders) je opend moomapper, je maakt daar een IPL en IDE file in aan, je zet met behulp van moomapper het object in VC. Dan moet je de coll nog in VC zetten je coll heet bijfoorbeeld "justin_grass" die doe je in je "justinvcmodder" map, en dan open je de GTA_vc.dat daar kopier een regel wat over de coll gaat, en zet inplaats van dat adress jou adress in, dus : data/maps/justinvcmodder. ------- klaar. Reageren
PatrickW Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Heb je al met IMG-tool gecontroleerd of je DFF en TXD correct in de GTA3.img staan ? Reageren
justinvcmodder Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 (bewerkt) dus als je je object in vc via moomapper gezet hebt meot het daarna ook nog in de img staan thanks ik ga het gelijk proberen :D:D EDIT: het lukt niet kan jij mij mischien via msn de stappen uitleggen pb berichtje ohja ik heb ondekt als ik alles laat staan ook dat object in moomapper en ik haal die regel weg in GTA_vc.dat en ik sla het op dan start ik vc op en het doet het gewoon maar het object staat er niet dus ik denk dat het te maken heeft met dat regeltje kennen jullie ff een regel maken voor in dat bestand ik laat ff zien hoe ik het doe #collision data COLFILE 0 MODELS\COLL\GENERIC.COL COLFILE 0 DATA\MAPS\GRAS.COL ik denk niet dat het goed is Bewerkt: 12 mei 2005 door justinvcmodder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.