michelIII Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 MichelIII VS Forumrunner Onderwerp: Voetbal Soort design:Signature Size design:Niet groter dan 500x200 Render:Ja Animatie:Nee Premade:Nee Tijd van inlevering:Zo snel mogelijk Opmerking: Succes MichelIII Inzending Forumrunner inzending Stemmen
Forumrunner Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Ik doe mee, alleen mijn signature is iets te groot. Is dat erg?
michelIII Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Ik doe mee, alleen mijn signature is iets te groot. Is dat erg? nee is niet erg ik ben nog bezig met mijn inzending
michelIII Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Ik ben klaar! Mijn inzending Stemmen maar!
michelIII Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2009 (bewerkt) Kom op, stemmen! Ja inderdaad >>> Door .Levi.: Stemdatum verzet naar 11 april wegens geen stemmen.<<< Bewerkt: 10 april 2009 door .Levi.
TomHagen Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Heb je al een PB gestuurd naar Mathijs of Levi? Er moet in ieder geval nog een einddatum in de titel komen. Ik stem op MichelIII, goede effecten, veel diepte, tekst is ook goed. Dat mis ik eigenlijk een beeje bij de sig van Forumrunner.
Recommended Posts