Jump to content

RemoteJoy

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej weet iemand hoe ik met een normale PSP

met RemoteJoy op mijn PC beeldscherm kan spelen?

Alvast Bedankt

• 2 weken later...
Geplaatst:

2 dingen

2. Kopieer de bestanden RemoteJoyLite.prx en zet hem in het mapje seplugins in de root van je Memory Stick

Hoe heet het mapje van de root van de memory stick ??

volgensmij staat die er niet bij mij

4. Doe je PSP nu helemaal uit en doe hem weer aan en houd de R knop ingedrukt. Nu kom je in je Recovery Menu.

Als ik R ingedrukt hou en dan aanzet gaat hij helemaal spacen en gaat hij gewoon naar home

Geplaatst:
2 dingen

2. Kopieer de bestanden RemoteJoyLite.prx en zet hem in het mapje seplugins in de root van je Memory Stick

4. Doe je PSP nu helemaal uit en doe hem weer aan en houd de R knop ingedrukt. Nu kom je in je Recovery Menu.

Als ik R ingedrukt hou en dan aanzet gaat hij helemaal spacen en gaat hij gewoon naar home

ok, je root is gewoon het eerste mapje van je PSP. dus waar MUSIC, MOVIE, enzo instaat.

heb je een gedowngrade PSP ?

Geplaatst:
2 dingen

ok, je root is gewoon het eerste mapje van je PSP. dus waar MUSIC, MOVIE, enzo instaat.

PSP met CF (Custom Firmware)

Officiële Sony firmware (ook 1.5) heeft GEEN recovery, en kan dus geen gebruik maken van PRX-plugins

RoL0

Geplaatst:
2 dingen

PSP met CF (Custom Firmware)

Officiële Sony firmware (ook 1.5) heeft GEEN recovery, en kan dus geen gebruik maken van PRX-plugins

RoL0

Ik heb hem nog zoals hij in de winkel ligt dus niks mee gedaan ofzo

Hoe moet ik hem downgraden dan?

Geplaatst:
Ik heb hem nog zoals hij in de winkel ligt dus niks mee gedaan ofzo

Hoe moet ik hem downgraden dan?

Daar mag helaas op dit forum niet over gesproken worden. Dus daarbij kunnen we je niet helpen. Ik weet overingens zeker dat Google dit antwoord wel met je wil delen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...