Jump to content

Liberty City Minute


Gregori

Recommended Posts

Ik ben binnenkort van plan om de achievement Liberty City Minute te halen. Ik zat wat op sites rond te kijken voor tips ervoor en keek ook op GTAgames.

Daar zag ik deze tips staan:

Liberty City Minute

Sla de cut scenes over, het gaat immers om een snelle tijd en niet het verhaal.

Maak gebruik van taxi's en sla de rit zelf over.

Zet de Autosave functie aan en laad het spel als de volgende missie dichterbij je safe house is dan je huidige locatie.

Aangezien het om de storyline gaat hoef je de volgende zijmissies niet te doen:

...Out of the Closet (2de deel van de missie Out of the Closet) en dus ook de daaropvolgende missie No. 1 niet.

Beide missies van Dwayne Forge (Ruff Rider en Undress to Kill).

The Holland Play van Playboy X.

En de laatste missie van Bernie Crane: Bryce's Infernus.

Ik wou even zeker weten of deze allemaal klopten, zodat ik straks niet in de problemen kom. En klopt het trouwens dat als je een cutscene overslaat, dat in tijd scheelt?

Heb je btw nog meer tips voor me, dan wil ik dat graag weten.

Greetz.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben binnenkort van plan om de achievement Liberty City Minute te halen. Ik zat wat op sites rond te kijken voor tips ervoor en keek ook op GTAgames.

Daar zag ik deze tips staan:

[Tips]

Ik wou even zeker weten of deze allemaal klopten, zodat ik straks niet in de problemen kom. En klopt het trouwens dat als je een cutscene overslaat, dat in tijd scheelt?

Heb je btw nog meer tips voor me, dan wil ik dat graag weten.

Greetz.

Deze tips werken inderdaad allemaal. Behalve dat van die cutscenes skippen, dat weet ik niet 100% zeker. Maar de missies die je niet moet behalen zijn dubbel gechecked en die hoef je dus niet te doen. De rest zijn allemaal goede tips. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het klinkt misschien een beetje raar, maar 1 tip: ga niet zitten kloten, of beter gezegd, flikflooien ik weet niet of het ook zo bij jou is, maar als ik eenmaal begin met schieten op de cops, kan ik niet meer stoppen! En ga alleen voor dee trophie en ondertussen niet voor andere, dit kan je er allemaal daarna nog doen. Ik had hem in 17 uur

Link to comment
Delen op andere websites

~Ik weet niet hoe lang het laden bij jou duurt, maar bij mij duurt het wel een tijd, waardoor ik dus eerder gewoon een taxi zou nemen en de reis skip, in plaats van autosave en dan de game opnieuw laden. Ik zou dit pas doen als je bijvoorbeeld in the middle of nowhere bent en Roman kan je geen Taxi leveren.

Oh, en ik weet niet zeker of je No. 1 wel mag laten gaan, maar als iedereen het zegt, zal het wel zo zijn.

Ik heb deze achievement zelf nog niet gehaald, maar ik kan wel iets opmaken uit het feit dat ik de laatste keer dat ik heb gespeeld ook gewoon cutscenes had, en ik vrijwel nooit meteen naar de volgende missie ging, ik soms missies een aantal keer opnieuw deed, ik niet altijd een taxi nam en toch niet veel meer dan 30 uur had gespeeld.

Oftewel, dan raad ik je aan om wel steeds taxi's te nemen en te skippen naar de volgende missie, maar TIJDENS de missies moet je je vooral niet haasten. Door van missie naar missie te gaan, geeft je dat al zeeën van tijd. Dus ga NIET in missies zo snel mogelijk in alle haast je auto kapot rijden, of in elke missie alles onder de zenuwen met een sniper rifle, rocket launcher of granaat af te handelen. Skip alleen de cutscenes, en neem de tijd voor de missies. Drop af en toe langs een wapenshop en koop zo veel mogelijk, zodat je er weer tegen aan kunt. In de missies het coversysteem gebruiken.

Serieus, er zijn zo'n 90 missies of zo, of iets meer, die je moet doen. Dat is 3 missies per uur. Maak er 4 van, voor de tijd tussen de missies. Zo lastig lijkt het me niet.~

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ze werken echt. Sla de cutscenes over en het is handig als je al die tips van WikiGTA gebruikt en de missies al kent. Je hooft alleen de storyline.

Cutscenes tellen niet mee met de tijd. En sommige cutscenes vertellen al wat je moet doen, dus dat is niet altijd slim om ze te skippen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ze werken echt. Sla de cutscenes over en het is handig als je al die tips van WikiGTA gebruikt en de missies al kent. Je hooft alleen de storyline.

Cutscenes tellen niet mee met de tijd. En sommige cutscenes vertellen al wat je moet doen, dus dat is niet altijd slim om ze te skippen.

Tenzij je het spel voor de tweede keer speelt.

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ze werken echt. Sla de cutscenes over en het is handig als je al die tips van WikiGTA gebruikt en de missies al kent. Je hooft alleen de storyline.

Cutscenes tellen niet mee met de tijd. En sommige cutscenes vertellen al wat je moet doen, dus dat is niet altijd slim om ze te skippen.

Tenzij je het spel voor de tweede keer speelt.

~Zelfs al speel je het spel voor het eerst, dan hoef je de cutscenes niet te zien, maar gewoon te lezen wat de game zegt dat je moet doen wat ook bij 'Brief' staat.

Niet dat ik mensen begrijp die een heel spel als dit kopen en dan alle cutscenes overslaan. Serieus, als ik ergens een hekel aan heb, zijn het dat soort mensen, vooroordeel of niet.

En sowieso lijkt het me niet erg slim om de eerste keer meteen al die achievement te gaan halen, tenminste, dat je daar expres je best voor gaat doen.~

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik het grote boek van sinterklaas. (Engelse versie, Nederlandse versie ligt nog in bijna elke boekenwinkel). Je hoeft je niet te haasten, doe alles rustig. Je kunt gaan cheaten, scheelt ook veel tijd. In plaats van 3 sterren politie ontvluchten met de auto kan dit ook met een cheat natuurlijk. Ik heb het begin op een tempo van 0,01 gespeeld. En pas na de missie “Blow your cover” ben ik pas vlot gaan spelen, ik zat toen op een uur of 10. En ik heb hem binnen 24 uur gehaald ;) . Je hoeft je echt niet te haasten..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het verhaal twee keer gedaan. Ik ga echt niet als ik het verhaal voor het eerst speel gelijk er doorheen rushen... En ik ben natuurlijk heel veel wezen kloten en vanalles uitvinden etc.

Dus toen heb ik hem in 40 uur uitgespeeld.

Daarna heb ik hem nog een keer uitgespeeld in 15 uur en heb ik de achievement gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo. Ik heb nu nog geen 6 uur gespeeld en ben net in Alderney. Inclusief een paar missies een keer gefaald, en maar een paar keer gesaved, en ook niet altijd de taxi genomen. Nu begint het saai te worden, maar eigenlijk kan ik de rest op m'n dooie gemak doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het verhaal, net als DVT, twee keer moeten doen. De tweede keer ging natuurlijk veel sneller omdat je de missies weer herkent. De BradyGames Guide is ook best wel handig. Vooral als je de 100% wilt halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...