Jump to content

mike toreno


weeteenbeetje

Recommended Posts

ja, ik was dus deze missie aan het spelen,

ik rijd van het vliegveld en er staat een marker voor het vliegveld. ik rijd er in maar hij verdwijnt gewoon?

wat nu? ik heb de van al kapot gemaakt.

(ik ben met cheats bezig)

Bewerkt: door weeteenbeetje
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt waarschijnlijk de "Never Wanted"-cheat aanstaan. Faal de missie, schakel de cheat uit en herstart de missie. Dan zou ie het moeten doen. ;)

Dit probleem heb ik ook gehad(erg vervelend).

Ik denk zelf dat het een nadelige glitch is.

wat ik heb gedaan is het grootste gedeelte van de missie zonder de cheat spelen en als je de pitten achter je aan hebt, wel buiten die poort moet je de cheat snel activeren.

zo heb ik het gedaan...

Bewerkt: door Franszzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had daarnet zoveel last met die missie: eerst vond ik mike niet op de vlieghaven

daarna reed ik door de marker buiten de vlieghaven en dan verdween die ineens, maar op mijn map bleef die wel staan. En dan had ik geprobeerd (zoals hier gezegd werd) om de nooit wanted cheat te deactiveren.

Dat lukte en daarna schoot ik op een politieagent, ik had een wanted lvl dus moest ik naar de pay 'n spray en daarna kon ik zonder een probleem naar de pleasure dome rijden en de missie was klaar...

De missie laten mislukken en daarna opnieuw beginnen is dus niet nodig :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
ja, ik was dus deze missie aan het spelen,

ik rijd van het vliegveld en er staat een marker voor het vliegveld. ik rijd er in maar hij verdwijnt gewoon?

wat nu? ik heb de van al kapot gemaakt.

(ik ben met cheats bezig)

Je kan als het goed is alleen de cheat wanted level blijft gelijk niet gebruiken en misschien ook onsterfelijk niet.

Oneindig munitie kan wel. Ook wapencheats kunnen maar in deze missie zijn cheats ook niet nodig omdat deze missie erg makkelijk is

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...