Jump to content

Waar zijn puzza stack, pang, club liberty en donnie's bar?


TZG

Recommended Posts

heb zojuist gelezen waar je vrienden het liefst heen gaan. Maar waar zijn die restaurants/clubs of wat dan ook? Ik wil het goed doen bij de vrienden. Kan iemand mij een snapmap geven met deze vier plekken zoals in de titel hierboven?

Alvast bedankt

Ps: weet iemand waar je het duurst eet?

Edit: sorry voor de fout in de titel, het moet natuurlijk pizza en niet puzza zijn. Ik typ het op mn iphone, vandaar

Bewerkt: door GTA4gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Het duurste weet ik niet, maar ik weel wel dat dat ene restaurant met die sterren, boven je algonquin middle park savehouse door je vrienden als duur beschouwd wordt.

Bewerkt: door [ION]Leviathan
Link to comment
Delen op andere websites

heb zojuist gelezen waar je vrienden het liefst heen gaan. Maar waar zijn die restaurants/clubs of wat dan ook? Ik wil het goed doen bij de vrienden. Kan iemand mij een snapmap geven met deze vier plekken zoals in de titel hierboven?

Alvast bedankt

Ps: weet iemand waar je het duurst eet?

Edit: sorry voor de fout in de titel, het moet natuurlijk pizza en niet puzza zijn. Ik typ het op mn iphone, vandaar

Bradygames heeft ook zo'n guide uitgebracht, Daar staat echt alles in. (handig als je af en toe geen beschikking heb tot internet) mss zie je het bij de boekhandel liggen. Echt de moeite waard om ff in te kijken en mss wel te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op WikiGTA zijn een aantal dingen te vinden. Hier is namelijk een lijst te vinden wat je vrienden het liefst doen. Hetzelfde is hier te vinden voor je dates.

Ja die had ik gezien, waar mijn vrienden het liefst heen gaan. Ik zag bv de b.s en de c.b, maar van de rest weet ik niet WAAR het is. Pizza stang, pang, club liberty en donnie's bar, dit zijn de plekken die ik wil weten :D

Link to comment
Delen op andere websites

heb je wel een pizza stuck in gta of uberhaupt iets met pizza

Het staat denk ik niet voor niets op wikigta :S

Edit: 100 posts, op naar de duizend Xd

Bewerkt: door GTA4gamer
Link to comment
Delen op andere websites

heb je wel een pizza stuck in gta of uberhaupt iets met pizza

Het staat denk ik niet voor niets op wikigta :S

Ik kan het zelf ook niet vinden in GTA IV, dus ik ga het voorlopig even verwijderen van WikiGTA. Als je de exacte locatie dan ooit eens tegenkomt hoor ik het graag van je. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...