Forumrunner Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Wat is het? Een pack met 10 avatars van 'Battlefield Bad Company' afbeeldingen. Je mag ze bwerken (je eigen naam opzetten etc.). Ik heb dit gemaakt omdat ik me verveelde, en als ik me verveel ga ik vaak wat photoshoppen. Heb er veel plezier mee ! Download MegaUpload : Click Download Rapidshare* : Click Download Speedyshare : Click *Via Rapidshare kun je hem maar 10 keer downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Ik vind avatar 7 wel leuk,misschien zal ik er later een gebruiken. Ava 7: Corneria Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Leuke pack Ik houd het toch bij mijn eigen Cartman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Kan je misschien ook, net als Timske met zijn South Park Pack ( ), even een preview plaatsen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2009 Preview : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2009 Goeie avatars man! Ik ga ze zeker is een keer gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.