leeuw467 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Waar is de liberty city gun club? ik zou niet weten waar te zoeken maar misschien kunnen jullie mij helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Die is niet aanwezig in het spel zover ik weet in de xbox en ps3 versie. Op de kaart die op de website staat van GTA IV, staat een puntje in deze omgeving, maar helaas is daar niks te vinden. Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Ik denk dat de topicstarter (leeuw467) de Liberty City Gun Club uit GTA Chinatown Wars bedoelt. Deze is hier te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Ik denk dat de topicstarter (leeuw467) de Liberty City Gun Club uit GTA Chinatown Wars bedoelt. Deze is hier te vinden. In GTA IV heb je ook een gunclub volgens de website. Als hij het over GTA CW heeft, wat doet hij dan in IV:General? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Misschien fout gepost, en dat er een Gun Club in GTA IV zat wist ik nog niet. In ieder geval nog nooit gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Misschien fout gepost, en dat er een Gun Club in GTA IV zat wist ik nog niet. In ieder geval nog nooit gezien. Duhh want hij is er ook niet. Maar de website van GTA IV suggereerd dat hij er wel is. Niet dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.