roycelokker Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 hopi ik heb een vraag hoe zet je skins in gt asan andreas plz help mij Reageren
gta master 1 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Dit is al het derde topic dat je vlak achter elkaar aanmaakt, terwijl 2 daarvan over (bijna) hetzelfde gaan. En typ AUB in ABN, dus niet in MSN taal, je zal dan ook zien dat mensen je dan veel sneller willen helpen. Daarnaast is er in het vorige topic al een link gegeven door Dutchy, volg die eens . Reageren
roycelokker Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Dit is al het derde topic dat je vlak achter elkaar aanmaakt, terwijl 2 daarvan over (bijna) hetzelfde gaan.En typ AUB in ABN, dus niet in MSN taal, je zal dan ook zien dat mensen je dan veel sneller willen helpen. Daarnaast is er in het vorige topic al een link gegeven door Dutchy, volg die eens . oke maar kan je mij helpen want hoe zet je skins in gta san andreas Reageren
K.O. Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Ik wil leren modden! > Master Tutorial List > Leren een texture te veranderen Het ingame zetten van een nieuwe skin is niets anders dan het wijzigen van een of meerdere textures. Het enige wat je dus moet leren is hoe je in SA textures kunt modden. Dan pas je dit proces gewoon toe op de texture die jij wilt wijzigen, bijvoorbeeld een bepaalde ped, en de 'skin' is geïnstalleerd. Reageren
roycelokker Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Ik wil leren modden! > Master Tutorial List > Leren een texture te veranderenHet ingame zetten van een nieuwe skin is niets anders dan het wijzigen van een of meerdere textures. Het enige wat je dus moet leren is hoe je in SA textures kunt modden. Dan pas je dit proces gewoon toe op de texture die jij wilt wijzigen, bijvoorbeeld een bepaalde ped, en de 'skin' is geïnstalleerd. maar hoe moet dat dan kan je dat uitleggen ???????? Reageren
goronguy Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Ik wil leren modden! > Master Tutorial List > Leren een texture te veranderenHet ingame zetten van een nieuwe skin is niets anders dan het wijzigen van een of meerdere textures. Het enige wat je dus moet leren is hoe je in SA textures kunt modden. Dan pas je dit proces gewoon toe op de texture die jij wilt wijzigen, bijvoorbeeld een bepaalde ped, en de 'skin' is geïnstalleerd. maar hoe moet dat dan kan je dat uitleggen ???????? Misschien heb ik het verkeerd gezien, maar zijn daar niet meerdere links gepost? Heb je al op die pagina's gekeken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.