Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zo'n ritueel om een signature te maken, en dan weer enkele maanden niets te doen in Photoshop, en dan weeral een signature maken. :7

Dus nu, na meer dan 3 maanden, heb ik weeral een signature gemaakt, ditmaal over Coldplay.

coldplayv.jpg

Gelieve me vele tips te geven, zodat ik misschien gemotiveerd wordt om terug meer te photoshoppen. xD

Versie 2:

coldplayj.png

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst:

Wel nice sig man, een van je betere :)

De background is goed gedaan en de renders zien er ook goed uit. Op de gezichten van de bandleden zijn er soms wat vlekken zichtbaar, verwijder die want het staat niet mooi. Voeg ook wat meer lightnings toe, het lijkt nog een beetje te saai. Verder is de tekst wat simpel. De rest zit wel snor

Ga zo door :)

Geplaatst:

Bedankt voor je tips Jon-asses. Met die tips heb ik ook wat gedaan, en dus hier is versie 2:

coldplayj.png

Meer tips?

Geplaatst:

Ik sluit me helemaal bij Jon-asses aan. Persoonlijk zou ik de border over de bandleden heen doen. En de opacity van de tekst iets verhogen. En je hebt een klein beetje overdreven met de belichting, hij is een beetje te donker.

Geplaatst:

Versie 2 is wat beter inderdaad, ik zie dat je Filter > Sharpen

hebt toegepast op de 4 mannen van Coldplay.

Waardoor het als totaal plaatje wat strakker en netter tot z'n recht komt.

De font keuze vind ik wel wat vreemd, je geeft het een beetje een cowboy sfeer

terwijl ik dat niet zo snel associeer met Coldplay. En gebruik van kleur op de achtergrond;

Waarom niet licht blauw met donker blauw? Benadruk je de naam Coldplay mee, haha :D

score: 07,5/10,0 :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...