Royboow Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) Mooi singature hoor, mooi lettertype (welke??) mooie textures gebruikt, de BG past gooed bij de rendder, Ik rate hem als een 8 Bewerkt: 24 april 2009 door RoyBoow Onnodig mod-gedrag verwijderd. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Ik rate hem wel even: Lettertype: 9 Plaatsing: 8 Face: 9 Kleur: 10 Render: 9,16666666666667 Plaatsing: 10 Mooiheid: 8,5 Ingeblend: 9 Border: 8,5 Stijl: 8 Dikte: 9 Kleur: 10 Stijl: 10 Verdeling: 10 Achtergrond: 9 Effecten: 10 Overige: 6 Bonuspunten: 5 Commentaar: Heel mooie sig! TOTAAL: 8,333333 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures Reageren
michelIII Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 (bewerkt) Ik vind hem helemaal niet geweldig :s geen goede kleurengebruik de render past niet bij de BG als het om de kleuren gaat de effecten zijn niet geweldig tekst is niet mooi 2e render past er niet echt bij ik mis een goede lightsource en er zit totaal geen flow in deze sig en geen depth Bewerkt: 23 april 2009 door michelIII Reageren
.NightFlower Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Ik vind deze signature ook niet helemaal geslaagd. Opzich is de opbouw goed, je hebt er voldoende effecten in gestopt. Alleen vind ik de kleurcombinatie niet helemaal passen. Er zitten verschillende kleur effecten in rood, grijs, geel, groen. Dat maakt de indruk wat rommelig. Ik denk dat het veel beter staat als je bijvoorbeeld zwart en rood had gebruikt. Verder is je render te weinig ingeblend en niet erg betrokken bij de achtergrond. Je tekst-stijl is prima, echt Spiderman stijl. Maar het heeft de indruk dat het er maar bij is geplaatst. Kortom het legt niet echt een verband met elkaar. Probeer wat tutorials te volgen en uiteraard veel blijven oefenen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.