riekos Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Hee... Ik heb 2 schermen en vroeg me af of ik op een of andere manier SA op 2 schermen kan laten spelen... Nu is het zo dat als ik SA opstart hij het maar op 1 scherm doet en dat het andere scherm zwart blijft Reageren
gta master 1 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 (bewerkt) Dat weet ik eigenlijk niet, maar als het kan heb je wel een krachtige videokaar6t nodig, welke heb je nu? En heb je het al wel ingesteld dat op het bureaublad he 1 lang scherm is? Zo nee, doe dat eerst. ook denk ik dat de schermen op de zelfde videokaart moeten zijn aangesloten. Je kan natuurlijk niet 2 verschillende resoluties op de schermen doen, die moeten (ingame) ook het zelfde zijn. En nu zal ik eens m'n grote vriend Google raadplegen voor meer info, zal zo vertellen of ik iets gevonden heb. EDIT: kan niks vinden, dat dacht ik al. Het is schijnbaar (nog) niet mogelijk. Bewerkt: 4 april 2009 door gta master 1 Reageren
riekos Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Ja heb nu ook al bureablad enzo al goed en resolutie ook maar is wel jammer dat het dus niet kan.... Reageren
Fezz Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Het kan wel hoor ik heb ook 2 beeldschermen, alleen sorry ik ben vergeten hoe dat kan. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 (bewerkt) Ik heb WoW op 2 schermen gespeeld, Dus dat zou ook wel kunnen. Ik zal even kijken hoe dat ookalweer moest. EDIT: 2de monitor aangesloten. Dit is wat ik deed(IK HEB WEL EEN NVIDIA KAART!) Rechtermuisknop bureaublad, Nvidia control panel, setting up multiple displays, as one large horizontal display. Daarna wou ik GTA:SA Testen maar die is weer eens kapot. Dus deed ik het maar bij COD4. De resolutie was nog steeds hetzelfde als bij 1 Monitor(dus gebruikte ik ook maar een monitor) Toen ging in naar settings-> graphics en daar kon ik de resolutie 2x zo hoog doen. Toen ik dat had gedaan, klikte ik op Apply en speelde ik COD4 op 2 screens. Bewerkt: 25 april 2009 door djmaddox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.