j0uk3 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Hoi, Ik heb nu al een paar dagen een ps3, Nu ben ik er net achter gekomen dat er bluetooth in/opzit Maar waarom? ik ben nog geen bluetooth "Functie" Tegen gekomen... Je was nieuwsgierig he? Jahaha ik had je wel door![/font] Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Hoi,Ik heb nu al een paar dagen een ps3, Nu ben ik er net achter gekomen dat er bluetooth in/opzit Maar waarom? ik ben nog geen bluetooth "Functie" Tegen gekomen... Je was nieuwsgierig he? Jahaha ik had je wel door![/font] Dat is voor Bluetooth apparaten zoals Headset, Keypad die allemaal wireless zijn. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Kijk eens naar je handen als je aan het gamen bent, dan zie je waar je hem bijvoorbeeld voor gebruikt. Naast de controller kun je ook nog andere bluethooth apparaten erop aansluiten zoals een toetsenbord, een muis, een headset, een afstandbediening, etc. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2009 (bewerkt) lolzzzzzz Bewerkt: 4 april 2009 door j0uk3 Reageren
Dvt Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Hoi,Ik heb nu al een paar dagen een ps3, Nu ben ik er net achter gekomen dat er bluetooth in/opzit Maar waarom? ik ben nog geen bluetooth "Functie" Tegen gekomen... Je was nieuwsgierig he? Jahaha ik had je wel door![/font] Wat dacht je van die controller idd? En voor headsets. Daarnaast heb je nog bestandsoverdracht. Dat was het wel zo'n beetje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.