_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Ik heb een bepaald vermoeden over de benodigdheden voor deze achievement voor de PC, deze schijnt niet hetzelfde te zijn als voor de PS3 en Xbox360. Doordat het spel voor de PC twee extra road-races heeft zijn er dus in totaal vier extra races (twee in de Race mode en twee in de GTA Race mode). Mijn vermoeden is dat de achievement wordt gehaald aan de hand van het aantal verschillende MultiPlayer variaties die zijn gewonnen. Waarbij één race telt als één variatie. In totaal zijn er 56 verschillende races per MP-mode, dus 112 in totaal (108 voor PS3 en Xbox360). Daarnaast zijn er nog 11 andere MP-modes (variaties): Deathmatch, Mafiya Work, Car Jack City, Team Deathmatch, Team Mafiya Work, Team Car Jack City, Cops 'n Crooks, Turf War, Deal Breaker, Hangman's NOOSE en Bomb da Base II. In totaal dus 123 verschillende variaties die gewonnen kunnen worden. Ik heb diverse aanwijzingen (waaronder mijn eigen ervaringen) dat voor de PC maar 119 verschillende overwinningen nodig zijn voor deze achievement (PC), vanwege deze vier extra races. Ik ben op zoek naar spelers die hier ervaring mee hebben. Ik verwacht dus alleen reacties van spelers die deze achievement al hebben en die bovenstaande kunnen bevestigen / ontkrachten. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Ik kan dit alleen maar bevestigen, dat weet je ondertussen al. Want ik heb vandaag, met hulp van Koe, ook Auf Wiedersehen Petrovic gehaald. En ik had alle races gehaald en alle modes op Car Jack City, Team Car Jack City, Cops 'n' Crooks en Turf War na. Dus je moet 119 variaties gehaald hebben. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Yep ik was er zelf bij, was de bevestiging die ik nodig had: melding van gemaakt op WikiGTA. klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.