Jump to content

Multiple Colors

Recommended Posts

Geplaatst:

izaghi.png

Ik heb dit topic de titel 'Multiple Colors' gegeven omdat ik drie keer een 'Hue/Saturation' layer heb toegepast met verschillende kleuren.

Geplaatst: (bewerkt)

Allereerst vind ik de achtergrond echt goed gelukt, dat is dus zeker geslaagd :) Alleen je render vind ik niet bij het totaal plaatje passen evenmin als je tekst. De kleuren van de render komen niet terug in de achtergrond (rood/zwart). Hoewel hij wel weer mooi is ingeblend. Je tekst ziet er wel gaaf uit, maar past er eigenlijk niet echt bij, je hebt daar een felle kleur gebruikt terwijl de achtergrond juist over hele rustige kleuren beschikt.

Bewerkt: door .NightFlower
Geplaatst:

izaghi.png

Gelukkig kon ik nog aardig wat veranderen omdat ik zo weinig mogelijk gebruik heb gemaakt van 'Apply Images'. Ik heb de zijkanten heel donker gemaakt, en de signature wat meer diepte gegeven. En voor de tekst lichtere kleuren gebruikt.

Geplaatst:

Een mooie verbetering Forumrunner, bij je eerste versie was de personage door het hoge contrast met de achtergrond echt gescheiden van de rest, nu je de kleuren dichter bij elkaar hebt gebracht, straalt het meer één geheel uit. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...