Tim Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Als je wilt modden in GTI, en je opent dan moomapper en kiest voor "all textures", dan ziet heel het eiland er wit uit, En hoe kan ik in vredesnaam mijn kavel vinden, aub kan iemand mij helpen Reageren
Bradley H. Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 pleaz de volgende keer hier geen topic voor openen... ----------------- download de laatste moomapper, en probeer het nogeens..., als je dan nog problemen hebt, vraag het in het GTI chat topic. -slotje- Reageren
Eclipse Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 -open- Heb "enable textures" wel aangevinkt staat in de m00mapper? -move naar het help forum- Reageren
Wauzie Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Driverupdate downloaden voor je videokaart, ik had hetzelfde probleem? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Als ik in moomapper open gaat alles goed totdat ik een gedeelte van het eiland selecteer om te laten zien. Dan geeft ie een foutmelding en loopt me comp vast . Dit is trouwens niet bij alle delen van het eiland... Reageren
Eclipse Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 Ja klopt, er zit een fout in 2 DFF's Om dit op te lossen moet je gtiA_32 en seabed32 met de IMGtool verwijderen en opnieuw toevoegen. Reageren
pimh Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Ik heb ook het probleem van het witte eiland, ik snap er echt helemaal niks meer van. Hoe moet ik dit oplossen :blink: die uitleg begrijp ik voor geen meter... Reageren
Goofy Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Ja klopt, er zit een fout in 2 DFF'sOm dit op te lossen moet je gtiA_32 en seabed32 met de IMGtool verwijderen en opnieuw toevoegen. Hoe word dat dan bij de release gedaan dan moeten mensen hem installeren en als nog die 2 dff verwijderen en toevoegen. Kunnen die dff's niet even opnieuw ge-importeerd worden met zmod. en dan weer exporteren en dan weer toevoegen aan de installer. Heel mischien is het probleem dan opgelost. (als dat nog niet gebeurt was). Reageren
Eclipse Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Dit komt wel goed..Alle DFF's moeten toch nog geconverteerd worden naar SA formaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.