Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je wilt modden in GTI, en je opent dan moomapper en kiest voor "all textures", dan ziet heel het eiland er wit uit,

En hoe kan ik in vredesnaam mijn kavel vinden, aub kan iemand mij helpen

Geplaatst:

pleaz de volgende keer hier geen topic voor openen...

-----------------

download de laatste moomapper, en probeer het nogeens..., als je dan nog problemen hebt, vraag het in het GTI chat topic.

-slotje-

Geplaatst:

Als ik in moomapper open gaat alles goed totdat ik een gedeelte van het eiland selecteer om te laten zien. Dan geeft ie een foutmelding en loopt me comp vast :( .

Dit is trouwens niet bij alle delen van het eiland...

Geplaatst:

Ja klopt, er zit een fout in 2 DFF's

Om dit op te lossen moet je gtiA_32 en seabed32 met de IMGtool verwijderen en opnieuw toevoegen. ;)

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb ook het probleem van het witte eiland, ik snap er echt helemaal niks meer van. Hoe moet ik dit oplossen :blink: die uitleg begrijp ik voor geen meter...

Geplaatst:
Ja klopt, er zit een fout in 2 DFF's

Om dit op te lossen moet je gtiA_32 en seabed32 met de IMGtool verwijderen en opnieuw toevoegen. ;)

Hoe word dat dan bij de release gedaan dan moeten mensen hem installeren en als nog die 2 dff verwijderen en toevoegen.

Kunnen die dff's niet even opnieuw ge-importeerd worden met zmod. en dan weer exporteren en dan weer toevoegen aan de installer. Heel mischien is het probleem dan opgelost. (als dat nog niet gebeurt was).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...