hendrik14 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Ik heb een andere mod (Taxi Mod v2.4) die dezelfde knop gebruikt als N00bmode. het gaat hier om de action knop, in mijn geval tab. als ik die mod gebruik moet ik op tab en enter tegelijk drukken. maar dan kom ik dus ook in het menu van n00bmode. dat wil ik dus niet. hoe kan ik dat veranderen dat het wordt geactiveerd met de knop voor de actie walk(in mijn geval lalt) en waar in D:\GTA San Andreas?? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 (bewerkt) Ik heb een andere mod (Taxi Mod v2.4) die dezelfde knop gebruikt als N00bmode. het gaat hier om de action knop, in mijn geval tab. als ik die mod gebruik moet ik op tab en enter tegelijk drukken. maar dan kom ik dus ook in het menu van n00bmode. dat wil ik dus niet. hoe kan ik dat veranderen dat het wordt geactiveerd met de knop voor de actie walk(in mijn geval lalt) en waar in D:\GTA San Andreas?? Om een mod aan te passen heb je eerst toestemming nodig van de originele makers. Dan pas kan je de toetsen combinatie in MissionBuilder aanpassen. Waarom heb je dit eigenlijk niet bij het SCM forum gezet? Bewerkt: 4 april 2009 door Flashingdemon666 Reageren
Crypteq Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Om een mod aan te passen heb je eerst toestemming nodig van de originele makers. Dan pas kan je de toetsen combinatie in MissionBuilder aanpassen. Waarom heb je dit eigenlijk niet bij het SCM forum gezet? Dat is niet helemaal waar, want je mag wel een mod aanpassen, zolang je het maar niet uitbrengt en voor jezelf houd. En het ligt eraan waar het mee gemaakt is, kan ook met sannybuilder gemaakt zijn Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 (bewerkt) Om een mod aan te passen heb je eerst toestemming nodig van de originele makers. Dan pas kan je de toetsen combinatie in MissionBuilder aanpassen. Waarom heb je dit eigenlijk niet bij het SCM forum gezet? Dat is niet helemaal waar, want je mag wel een mod aanpassen, zolang je het maar niet uitbrengt en voor jezelf houd. En het ligt eraan waar het mee gemaakt is, kan ook met sannybuilder gemaakt zijn Als hij gecompiled is tot .scm kan je de file daarna toch gewoon weer in MB formaat decompilen? Het was volgens mij alleen maar zo met .txt codes dat je niet met de andere scripttaal kon werken. Bewerkt: 4 april 2009 door Flashingdemon666 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.