Hackman Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Beste lezer, Ik zoek iemand die Cesar Vialpando van Sweet en OG Loc van Big Smoke voor me wil doen. Missie(s):"Zie hierboven" Cheaten: NEE Versie: Ik geloof V1. Overig: Alvast bedankt. Groetjes, Hackman! GTASAsf1.b
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Cesar Vialpando: om de maximale $1000 in te kunnen zetten heb ik eerst een crack dealer vermoord ($2000) Beloning: $1000, Loco Low Co. en TransFender hebben hun deuren geopend. OG Loc: Respect+ Ik heb je arsenaal redelijk uitgebreidt, hierbij ben ik per ongeluk door het informatie-icoon gelopen voor het politiebureau (informatie als je Busted bent geweest), ik ben dus niet Busted noch Wasted geweest. Tevens heeft CJ nu een kogelvrij vest. Cesar staat op het punt om CJ te bellen voor de Lowrider race. Ik heb geen cheats gebruikt en geen geld uitgegeven. Veel plezier met de rest van het spel.
Hackman Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Aw, wat liev! Je hebt zelfs extra dingen + dat ik nu veel meer geld heb. Bedankt _KoE_Mzungu!
Recommended Posts