Naantjuhh Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Ik krijg steeds als ik het spel wil opstarten ook zo'n Fatal error ofzo maar ik weet niet wat ik moet doen? En ik heb die live dingen enzo gedaan, maar ik wil ook gwn alleen spelen kan dat dan nog? Moet ik een nieuwe direct X ofzo downloaden (tijdens het instaleren van GTA IV werd het wle geinstalleerd) Of zij mij vereiste dingen niet goed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 ja lekker duidelijk, welke fatal error? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naantjuhh Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 GTA IV FATAL ERROR: DD3D50 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 DD3D50: D3D Error; DirectX 9 video card required. Je hebt een videokaart die geen DirectX9 ondersteunt, kan dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 dat kan niet, dat is gewoon zo. P.S. had jij zelf niet gewoon ff bovenaan de pagina kunnenkijken dan ahd je gezien wat erbij hoorde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Ik denk, nee, ik weet zeker dat je PC niet sterk genoeg is voor GTA IV. Helaas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naantjuhh Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Mijn laptop is niet oud ofzo? Ik zal even DirectX 9 te download en weet iemand waar ik mijn systeem informatie enzo kan vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Mijn laptop is niet oud ofzo?Ik zal even DirectX 9 te download en weet iemand waar ik mijn systeem informatie enzo kan vinden? Start > Uitvoeren > dxdiag het eerste tabje voor de algemene informatie, en het tabje beeldscherm voor videokaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 directx kun je niet downladen(volgens mij), hij zit standaard bij het besturingsysteem, 'c' is slechts ene update van directx9, dus je laptop kan hem sowieso neit aan, het feit dat het een laptop is versterkt deze gedachte nog verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Mijn laptop is niet oud ofzo?Ik zal even DirectX 9 te download en weet iemand waar ik mijn systeem informatie enzo kan vinden? Configuratiescherm -> Systeem en Onderhoud -> Systeem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naantjuhh Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 System Information ------------------ Time of this report: 4/4/2009, 19:23:08 Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.080814-1236) Language: Dutch (Regional Setting: Dutch) System Manufacturer: TOSHIBA System Model: Satellite A110 BIOS: Ver 1.00PARTTBL Processor: Intel® Celeron® M CPU 430 @ 1.73GHz Memory: 894MB RAM Page File: 1070MB used, 1097MB available Windows Dir: C:\WINDOWS DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) DX Setup Parameters: Not found DxDiag Version: 5.03.2600.5512 32bit Unicode ------------ DxDiag Notes ------------ DirectX Files Tab: No problems found. Display Tab 1: No problems found. Sound Tab 1: No problems found. Music Tab: No problems found. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Oke stop maar, de processor van je pc komt NERGENS in de buurt van de minimum systeemeisen. Het is net alsof je probeert vanaf Hoek van Holland (Jouw PC) Engeland (Speelbare systeemeisen) probeert te zien liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 (bewerkt) Hmm, als ik het zo even snel bekijk zit er een videokaart in met (slechts) 128 MB geheugen, kan dit kloppen? Als dit waar is verklaart dit alles: je hebt minimaal 265 MB nodig. Kijk anders even op canyourunit of jou laptop het aan kan: Klikkie Edit: TaartJJ~! was net even drie minuten eerder Bewerkt: 4 april 2009 door KillerZero86 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 ff ter bevestiging, met deze alptop kan je het spel niet enes opstarten, je hebt wss neit enes naar de eisen van het spel gekeken. Als je daarmee al gta san andreas kunt spelen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naantjuhh Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 (bewerkt) Hmm, als ik het zo even snel bekijk zit er een videokaart in met (slechts) 128 MB geheugen, kan dit kloppen? Als dit waar is verklaart dit alles: je hebt minimaal 265 MB nodig. Kijk anders even op canyourunit of jou laptop het aan kan: KlikkieEdit: TaartJJ~! was net even drie minuten eerder GTA staat er niet bij? Oke dus ik kan zoiezo geen gta spelen nu? Bewerkt: 4 april 2009 door Naantjuhh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.