Jump to content

gta 3

Recommended Posts

Geplaatst:

weet niet als het hier goed staat

mensen ik heb gta 3 proberen om mij computer te zetten maar dan als ik klaar ben krijg ik geen tekst maar dit:

fout4dq.th.jpg

jah ik heb EEN FOTO VAN MIJN BEELDscherm gemaakt om het feit dat mijn printer anders gaat printen.

hoop dat iemand me kan helepen.

Geplaatst:

Kun je iets meer info geven? Gegevens van je PC, etc? En kan je iets beter uitleggen wat er gebeurt na de instalatie, want je screen is niet echt duidelijk.

Geplaatst:

TJa er gebeurt verder helemaal niks tis net als je hem goed hebt geinstaleerd tot je spel opstart krijg je in plaats van tekst krijg je gele balken

Geplaatst:

Ik heb dit ook gehad.. Eerst deed GTA3 het heel slecht op m'n PC, bleek later aan mijn 3d Kaart te liggen. Ik dus een nieuwe 3d Kaart gekocht en toen kreeg ik ook dit probleem; geen letters maar balkjes.

Ikke dus aan iemand gevraagd wat er aan de hand was en toen heb ik dit bestandje gekregen: d3d8.dll

Toen heb ik er geen last meer van gehad.. :rolleyes:

Geplaatst:

Volgensmij heb jij Windows XP zonder wat service packs.

Je moet de service packs downloaden en de patch voor GTA3 om hem correct te laten werken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...