Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Waar kan je de Formula R vinden?????

Bewerkt: door Svenie
CAPS verwijderd
Geplaatst:

De Formula R speel je vrij na het voltooien van drie zijmissies, waarbij je een gouden medaille moet halen voor elke race die je hierbij speelt. De zijmissies waar ik het over heb zijn "Hi-Way Tire Tourney", "S&M Grand Slam" en "Tansfender Invitational". Per lijst met races die je voltooit zal je een nieuwe wagen kunnen afhalen bij de autodealer in Broker. Na het voltooien van alle drie de lijsten kan je de Formula R afhalen.

Geplaatst:
De Formula R speel je vrij na het voltooien van drie zijmissies, waarbij je een gouden medaille moet halen voor elke race die je hierbij speelt. De zijmissies waar ik het over heb zijn "Hi-Way Tire Tourney", "S&M Grand Slam" en "Tansfender Invitational". Per lijst met races die je voltooit zal je een nieuwe wagen kunnen afhalen bij de autodealer in Broker. Na het voltooien van alle drie de lijsten kan je de Formula R afhalen.

Maar kan je m ook gewoon ergens in de stad ofzo vinden?

Geplaatst:

Maar kan je m ook gewoon ergens in de stad ofzo vinden?

Nee, hij is enkel vrij te spelen door bovenstaande zijmissies met gouden medailles te voltooien. Voor niets gaat de zon op, je zult er dus voor moeten werken.

Geplaatst:
weet iemand waar S&M Grand Slam is? de andere 2 heb ik alles al goud

Ik heb snel even een snapmap voor je gemaakt. Succes ermee.

fak, ik zie hem net staan op de zijmissie kaart :bonk: toch bedankt :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...