Jump to content

Wie is volgens jou de slechtste personage en waarom ?

Recommended Posts

Geplaatst:

- Vlad Waarom?omdat hij te simpele missies geeft en omdat hij lelijk is. :duh:

• Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• benhelsloot

8

• jobator

7

• Nissan

4

• Randomcharacter

3

Geplaatst:

Omdat het in het begin is, daarom geeft ie simpele missie's. En je vind hem slecht omdat ie lelijk is? Wat een slechte reden zeg. :{ Btw, de mijne is Jimmy Pegorino omdat ie in het verhaallijn Kate = Revenge[/font] of Roman = Deal doodschiet.[/font] :)

Geplaatst:

Omdat het in het begin is, daarom geeft ie simpele missie's. En je vind hem slecht omdat ie lelijk is? Wat een slechte reden zeg. :{ Btw, de mijne is Jimmy Pegorino omdat ie in het verhaallijn Kate = Revenge[/font] of Roman = Deal doodschiet.[/font] :)

Ja idd, wat een personage. Ik haat hem.

Geplaatst:

Ja idd, wat een personage. Ik haat hem.

Pfff, zeg mij wat. :puh:

Geplaatst:

~Packie McReary, Gerrie McReary, Gordon nogwat en Niko Bellic. Omdat geen van hun enig respect voor Gracie toonde, wens ik ze allemaal een pijnlijke dood toe.

Kate vond ik ook een bitch. Ik vond haar lelijk als wat, ik haatte haar, zij haatte Niko, maar Niko loopt wel ondertussen tegen alles en iedereen te vertellen dat Kate z'n vriendin is. Dus ook op dit punt haat ik Niko.

Alsof die eigenwijsheid van Niko al niet erg genoeg is, weigert hij ook naar Faustin te luisteren, en blifjt denken dat Faustin Dimitri misleidde.

De meeste anderen vind ik wel cool. Ach, Niko en andere personages hebben tenminste hersens, iets wat je van de personages uit San Andreas niet kon zeggen.~

Geplaatst:

Ik vind Niko gewoon leuk hoor. Hij is zo droog en hij is ook schattig. Vladimir vind ik eng, voor al omdat hij met Mallorie gaat. (Ging eigenlijk :Y )

Geplaatst:

De afro-Amerikaanse 'gangsta' weggebruikers met opvliegerig gedrag die er voor zorgen dat je weer heel die politie af moet gaan schudden nadat je ze kapotgeschoten hebt omdat ze op je beginnen te schieten als je met een te groot voertuig, wat je heel probeert te houden, door een klein straatje probeert te navigeren als je per ongeluk een krasje op hun 'ride' zet.

Ja, dat vind ik altijd erg irritant.

Geplaatst:

ik vindt dimitri wel slecht omdat je van hem faustin moet vermoorden en hij je dan de schuld geeft[/font]

Geplaatst:

Roman. Hij vergokt al zijn geld, en betaalt niets terug, zodat hij in de problemen komt. Dan moet Niko steeds Romans probleem oplossen.

En dan Michele omdat ze Niko al die tijd voor de gek hield.

En LJ, omdat ik hem nooit kan verstaan. :puh:

Geplaatst:
Roman. Hij vergokt al zijn geld, en betaalt niets terug, zodat hij in de problemen komt. Dan moet Niko steeds Romans probleem oplossen.

En LJ, omdat ik hem nooit kan verstaan

Daar bestaat de ondertiteling voor 0_0

Geplaatst:

En LJ, omdat ik hem nooit kan verstaan

Daar bestaat de ondertiteling voor 0_0

Die staat ook altijd aan, maar dat kan ik nooit lezen, omdat het presies zo geschreven staat als dat Jacob het zegt.

Geplaatst:

Bij deal huurt Dimitri iemand in om Niko te vermoorden, maar Roman wordt dan getroffen. Pegorino had er niks mee te maken.[/font]

Ik vind Dimitri trouwens de slechste, in het begin waren Niko en hij best goede vrienden, maar later dwarsboomt hij je telkens en stuurt telkens dreigtelefoontjes e.d.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...