End Of The Riot Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Francis McReary met zijn saaie missies. Ik was blij dat ik hem kon neerschieten. [/font] Reageren
sanvice Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 ik vind roman niet slecht maar iritant zit die gozer te gokken moet ik een heel pakhuis dood knallen (in die missie waar je hem moet befreiden van die vriend van dimitri) Reageren
-Tommy_Vercetti- Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Manny. Hij reegt me echt op overal met zijn neus bovenop zitten samen met die irritante cameraman. Ik was blij toen ze allebei een kogel kregen ^^[/font] Reageren
TZG Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Dimitri natuurlijk! Als je nagaat wat hij allemaal doet Reageren
Dreack Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Fracnis McReary is echt slecht. Hij zit de perfecte politieman te spelen, maar ondertussen laat hij zijn eigen broer vermoorden. Dimitri is ook f*cking slecht. Hij doet tegen iedereen heel aardig, maar voor een beetje geld verraadt hij zijn vrienden. Ook Jimmy P. is erg fout. Maar eigenlijk is iedereen met wie je omgaat slecht, omdat ze allemaal morden en misdadigers zijn, zeker Niko. De enige die een beetje normaal is, is Kate, en dat is een bitch. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Roman, hij doet niks brengt je in problemen,licht je op dat hij het goed heeft in amerika. En je moet ook nog voor hem werken ook! terwijl hij zich/jou in de problemen werkt. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Michael Faustin en Vlad. Reageren
megamaggot Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 (bewerkt) Goh, slechte personages heb ik nog niet echt tegengekomen, ik zit nog maar bij de 20ste missie ofzo. Maar die Little Jacob vind ik soms best irritant, dan bedoel ik hoe hij praat. Heb gewoon de ondertiteling aan moeten zetten anders wist ik niet wat hij zei. EDIT: Dimitri is slecht personage xD Bewerkt: 15 april 2009 door megamaggot Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 ik vind roman omdat het een dikke luilak is die me steeds belt als ik bezig ben met andere dingen Reageren
The Hulk Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Ik vind Jimmy Pegorino ook een slechte personage omdat die sowieso iemand doodschiet. Reageren
little-willy Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Maar die Little Jacob vind ik soms best irritant, dan bedoel ik hoe hij praat. Heb gewoon de ondertiteling aan moeten zetten anders wist ik niet wat hij zei. Goeie trouwens van die ondertiteling. Ik vind Brucie een slecht personage.. hou zoiezo al niet van dat soort opscheppers. Maar ik kan hem niet helemaal volgen wat hij nou wil. Ook hadden ze French Tom wel mogen laten. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ik haat dimitri!(gelukkig kreeg hij op die boot van mij een shotgun kogel door zn kop ) Reageren
rakker126 Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Bernie: Hij zeurt altijd Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Michelle . Eerst toffe momenten in het begin een dan zeggen dat ze een andere naam heeft en dat ze voor de staatwerkt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ongetwijfeld Dimitr Rascalov, wat een zak . Even leuk een fotootje van Roman doorsturen, vendetta . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.