Randomcharacter Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Ongetwijfeld Dimitr Rascalov, wat een zak .Even leuk een fotootje van Roman doorsturen, vendetta . ik ook Dimitr Rascalov hij is zo'n akelige kwal hij probeert je steeds om te leggen maar ik kreeg een bericht van hem toen zag ik een foto van iemand onder het bloed weet iemadn wie dat is alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Ongetwijfeld Dimitr Rascalov, wat een zak .Even leuk een fotootje van Roman doorsturen, vendetta . ik ook Dimitr Rascalov hij is zo'n akelige kwal hij probeert je steeds om te leggen maar ik kreeg een bericht van hem toen zag ik een foto van iemand onder het bloed weet iemadn wie dat is alvast bedankt Misschien is dit Roman van de missie Hostile Negotiation Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cash Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik vind Dwayne de slechtste. Dat gezeik en gezanik van hem komt me helemaal m'n strot uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Dimitri, wat een biggenwipper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Ik vind Roman zo'n egoist! Waarom? -Hij vergokt geld -Laat Niko de klusjes maar doen en hij krijgt er weinig voor terug! -Omdat Roman zoveel vijanden heeft wordt er dus in de missie "Romans Sorrow" Romans huis afgebrand waar Niko EIGENLIJK in mocht logeren... -Zeurt als een gek!!! Ik erger me dus aan hem. Ben blij dat ik hem heb laten vermoorden in de missie van Deal! Bewerkt: 2 september 2009 door GTA-TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Michelle: Lijkt eerst nog wel ok. Maar dan werkt ze voor de overheid. Dat wil je als crimineel niet. Roman: Hele tijd zeuren zeuren zeuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raalte86 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2009 Francis McReary: Dat gecommandeer altijd en aan zijn special feaure heb je ook niks Playboy X: Leipo. en daar houd ik niet van Manny: Denkt ook dat ie alles is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
C-M2 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2009 playboy x want hij heft dwayne vraden en dat was eigelijk zijn mentor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik vind Dwayne de slechtste.Dat gezeik en gezanik van hem komt me helemaal m'n strot uit. Vind je het gek, hij komt uit de gevangenis. Zijn vriendin is bij hem weggegaan, zijn vrienden hebben hem verlaten, hij is dus helemaal alleen . Bij mij zeikt hij nooit omdat ik heb op 100% Like en Respect heb staan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shockwaveplayer Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Dimitri:om de zelfde reden als iedereen hier Jimmy p.:Hij vermoordt sowieso iemand alleen Kate vindt ik niet erg want ze nam toch nooit op Brucie:Opschepper en zeurt dat ie 'genetically different' is Dus ook Manny:opschepper en met die camera er bij denkt ie dat ie alles is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 carman ik haat haar hoe zij praat bevoorbeeld zegt ze tegen niko : carman wilt model worden en dat shit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 carman ik haat haar hoe zij praat bevoorbeeld zegt ze tegen niko : carman wilt model worden en dat shit Dat heet in 3e persoon praten. En ja, daar is zij heel goed in idd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doggcraptrainee Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Eigenlijk bijna ieder persoon wel. Er wonen in Liberty City een hoop zieke personen die een conflict schijnbaar niet anders op kunnen lossen dan de tegenstander gewoon te vermoorden. Dat vind ik wel een minder puntje van dit spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Eigenlijk bijna ieder persoon wel. Er wonen in Liberty City een hoop zieke personen die een conflict schijnbaar niet anders op kunnen lossen dan de tegenstander gewoon te vermoorden. Dat vind ik wel een minder puntje van dit spel het is GTA wat verwacht je dan dat ze rond een tafel gaan zitten en het gaan uitpraten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 Eigenlijk bijna ieder persoon wel. Er wonen in Liberty City een hoop zieke personen die een conflict schijnbaar niet anders op kunnen lossen dan de tegenstander gewoon te vermoorden. Dat vind ik wel een minder puntje van dit spel het is GTA wat verwacht je dan dat ze rond een tafel gaan zitten en het gaan uitpraten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.