Jump to content

Wie is volgens jou de slechtste personage en waarom ?


leeuw467

Recommended Posts

Ik vind Dwayne de slechtste.

Dat gezeik en gezanik van hem komt me helemaal m'n strot uit.

Vind je het gek, hij komt uit de gevangenis. Zijn vriendin is bij hem weggegaan, zijn vrienden hebben hem verlaten, hij is dus helemaal alleen :duh: . Bij mij zeikt hij nooit omdat ik heb op 100% Like en Respect heb staan :).

ik heb hem ook op %100 hij is ''cool'' Roman met ze'n gezeur en dimitri met dat verraad

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • benhelsloot

    8

  • jobator

    7

  • Nissan

    4

  • Randomcharacter

    3

Duh, ik knal die mannen ook altijd neer hoor :7 .

Ik geef ze een mep met mijn knuppel.

weten ze ook eens wat zeuren is.

ik gooi altijd eerst een granaat naar binnen :puh: en dan kan ik aleen nog de aqchterste computers gebruiken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Duh, ik knal die mannen ook altijd neer hoor :7.

En als je nu is realistisch speelt :duh: , je gaat toch in het echte leven toch niet even

iemand neerknallen om achteraf zijn computers te gebruiken, jij misschien... :7

Dat vind ik ook. Games zoals GTA probeer ik altijd zo realistisch mogelijk te spelen. In het begin van GTAIV stal ik nooit een auto, ik ging steeds te voet naar Roman of gebruikte een taxi. Later werden de afstanden iets te groot en stal ik meestal stilstaande auto's, en in noodgevallen rijdende.

Bij GTAIII reed ik in het begin zelfs niet door een rood licht, da's er wel een beetje over. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Duh, ik knal die mannen ook altijd neer hoor :7.

En als je nu is realistisch speelt :duh: , je gaat toch in het echte leven toch niet even

iemand neerknallen om achteraf zijn computers te gebruiken, jij misschien... :7

Dat vind ik ook. Games zoals GTA probeer ik altijd zo realistisch mogelijk te spelen. In het begin van GTAIV stal ik nooit een auto, ik ging steeds te voet naar Roman of gebruikte een taxi. Later werden de afstanden iets te groot en stal ik meestal stilstaande auto's, en in noodgevallen rijdende.

Bij GTAIII reed ik in het begin zelfs niet door een rood licht, da's er wel een beetje over. :7

zo ben ik ook in het begin wil ik het echt houden

die mannetjes bij zoon hotdog krampje haat ik pas echt ik eet eerst effe een hotdog daarnaa steek ik ze neer :engel:

Bewerkt: door benhelsloot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...