FireFighter Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 (bewerkt) Hallo, Ik wil supergraag mod's installeren, maar als ik IMG tool opstart, dan doe ik: ''Open'' -> Gta: san andreas, mods, GTA3'' en dan op open. Dan komt er te staan: ''File beyond limit'' en dan doet IMG Tool niks meer. Als ik IMG Tool download, krijg ik ''Failed to set data for '' '' Maar daarna opent IMT Tool zich. Heel erg bedankt! Bewerkt: 4 april 2009 door FireFighter Reageren
Wickedmen Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 eerst moet je gta sa modden naar naar versie 1.00 dat doe je met dit patch en dan kan je modden wat je wilt en kan je sa-mp spelen Reageren
FireFighter Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2009 (bewerkt) eerst moet je gta sa modden naar naar versie 1.00 dat doe je met dit patch en dan kan je modden wat je wilt en kan je sa-mp spelen Nog steeds hetzelfde... (Je was heel snel ) Bewerkt: 4 april 2009 door FireFighter Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 (bewerkt) eerst moet je gta sa modden naar naar versie 1.00 dat doe je met dit patch en dan kan je modden wat je wilt en kan je sa-mp spelen Eeen GTA3.IMG fout, tijdens het openen van het archief heeft totaal niks met de versie te maken. De versie 1.0 is moddable omdat daar geen beveiliging op zit, in tegenstelling tot V2.0. V2.0 controleert namelijk de grootte van het GTA3.IMG archief TIJDENS het laden van het spel, als er dan een gegeven niet overeenkomt zal SA op het midden van het laden blijven hangen of crashen. FireFighter: Welk besturings systeem heb je? Vista of Win XP? Windows Vista heeft namelijk soms, en ik zeg soms, een beveiligingsprobleem. Het wil namelijk dat je je bewijst als Administrator. Rechtermuisknop op IMGTool2.0.EXE, dan Eigenschappen > Compitabiliteit > Als Administrator uitvoeren. Als je IMGTool dan weer opent zal je waarschijnlijk gevraagd worden of je het wel echt wilt openen. Als het goed is krijg je de error nu ook niet meer. Anders kan je GTA3.IMG eens proberen te openen met Alci's IMG Editor. Zeer krachtige tool, en zelf vind ik hem makkelijker en beter dan IMGTool2.0, of welke andere tool dan ook. Download hem HIER. In het geval dat je Windows XP hebt zou ik het echt niet weten, wat het probleem kan zijn Overigens, topic hoort hier niet thuis, maarja, dat is niet mijn taak Bewerkt: 4 april 2009 door Remi-X Reageren
FireFighter Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 eerst moet je gta sa modden naar naar versie 1.00 dat doe je met dit patch en dan kan je modden wat je wilt en kan je sa-mp spelen Eeen GTA3.IMG fout, tijdens het openen van het archief heeft totaal niks met de versie te maken. De versie 1.0 is moddable omdat daar geen beveiliging op zit, in tegenstelling tot V2.0. V2.0 controleert namelijk de grootte van het GTA3.IMG archief TIJDENS het laden van het spel, als er dan een gegeven niet overeenkomt zal SA op het midden van het laden blijven hangen of crashen. FireFighter: Welk besturings systeem heb je? Vista of Win XP? Windows Vista heeft namelijk soms, en ik zeg soms, een beveiligingsprobleem. Het wil namelijk dat je je bewijst als Administrator. Rechtermuisknop op IMGTool2.0.EXE, dan Eigenschappen > Compitabiliteit > Als Administrator uitvoeren. Als je IMGTool dan weer opent zal je waarschijnlijk gevraagd worden of je het wel echt wilt openen. Als het goed is krijg je de error nu ook niet meer. Anders kan je GTA3.IMG eens proberen te openen met Alci's IMG Editor. Zeer krachtige tool, en zelf vind ik hem makkelijker en beter dan IMGTool2.0, of welke andere tool dan ook. Download hem HIER. In het geval dat je Windows XP hebt zou ik het echt niet weten, wat het probleem kan zijn Overigens, topic hoort hier niet thuis, maarja, dat is niet mijn taak Ik heb windows Vista. Maar ik zal je oplossingen proberen! Reageren
FireFighter Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Ik heb imiddels een paar auto mods geïnstalleerd, maar na een tijdje spelen loopt GTA:SA vast. Iemand? Reageren
Puma Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Ligt aan de mods. Als je mods installeert heb je bijna gegarandeerd crashes, soms na een paar minuten en soms ook pas na een paar uur. Installeer mods één voor één om te voorkomen dat je mods die buggen of je spel laten crashen in je spel blijven. Reageren
FireFighter Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Ligt aan de mods. Als je mods installeert heb je bijna gegarandeerd crashes, soms na een paar minuten en soms ook pas na een paar uur. Installeer mods één voor één om te voorkomen dat je mods die buggen of je spel laten crashen in je spel blijven. Oké, dus ik ga GTA: San Andreas de-installeren, en dan de mods één voor één installeren. Maar, hoe lang moet ik wachten tot ik de volgende mod kan installeren? Reageren
Remi-X Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Ligt aan de mods. Als je mods installeert heb je bijna gegarandeerd crashes, soms na een paar minuten en soms ook pas na een paar uur. Installeer mods één voor één om te voorkomen dat je mods die buggen of je spel laten crashen in je spel blijven. Oké, dus ik ga GTA: San Andreas de-installeren, en dan de mods één voor één installeren. Maar, hoe lang moet ik wachten tot ik de volgende mod kan installeren? Je hoeft niet per se je San Andreas te herinstalleren, als jij gewoon een backup van je bestanden hebt kan je die gewoon terug plaatsen. Heb je geen backup? Dan kan je ze hier aanvragen. En hoelang wachten? Zet gewoon een voor een je mod in het spel, test ze gewoon en als ze werken kan je door naar de volgende. Werkt de mod niet lekker, dan kan je je backup weer terug zetten, althans, als je een backup van je gemodde bestanden maakt.Dat raad ik je namelijk wel aan. Reageren
Arturiko Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 eerst moet je gta sa modden naar naar versie 1.00 dat doe je met dit patch en dan kan je modden wat je wilt en kan je sa-mp spelen Eeen GTA3.IMG fout, tijdens het openen van het archief heeft totaal niks met de versie te maken. De versie 1.0 is moddable omdat daar geen beveiliging op zit, in tegenstelling tot V2.0. V2.0 controleert namelijk de grootte van het GTA3.IMG archief TIJDENS het laden van het spel, als er dan een gegeven niet overeenkomt zal SA op het midden van het laden blijven hangen of crashen. FireFighter: Welk besturings systeem heb je? Vista of Win XP? Windows Vista heeft namelijk soms, en ik zeg soms, een beveiligingsprobleem. Het wil namelijk dat je je bewijst als Administrator. Rechtermuisknop op IMGTool2.0.EXE, dan Eigenschappen > Compitabiliteit > Als Administrator uitvoeren. Als je IMGTool dan weer opent zal je waarschijnlijk gevraagd worden of je het wel echt wilt openen. Als het goed is krijg je de error nu ook niet meer. Anders kan je GTA3.IMG eens proberen te openen met Alci's IMG Editor. Zeer krachtige tool, en zelf vind ik hem makkelijker en beter dan IMGTool2.0, of welke andere tool dan ook. Download hem HIER. In het geval dat je Windows XP hebt zou ik het echt niet weten, wat het probleem kan zijn Overigens, topic hoort hier niet thuis, maarja, dat is niet mijn taak Hello, ik heb volgens mij nog steeds 2.0, wat ik doe is : img openen ( eerst opende ik zo als die persoon voor me, maar zei die steeds failed to set data for ofzo, toen heb ik op admin... gedaan en lukte toen heb ik op : Gta3.img en daarna een auito blistac.txd Replace gedaan en zei hij : file access denied. ik heb geen idee maar ik weet wel 1 ding, ik en verder gekomen dan ik was. p.s. ik heb Vista en ik denk ook dat het daardoor komt ... p.s.2 weet iemand misschien hoe ik ( maak niet uit welke figuur dan ook ben ) zoals : Hancock kan sneller lopen, vliegen, alles wegduwen en slaan, alles in 1? wie weet? Arturiko, Reageren
FireFighter Geplaatst: 24 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2009 (bewerkt) eerst moet je gta sa modden naar naar versie 1.00 dat doe je met dit patch en dan kan je modden wat je wilt en kan je sa-mp spelen Eeen GTA3.IMG fout, tijdens het openen van het archief heeft totaal niks met de versie te maken. De versie 1.0 is moddable omdat daar geen beveiliging op zit, in tegenstelling tot V2.0. V2.0 controleert namelijk de grootte van het GTA3.IMG archief TIJDENS het laden van het spel, als er dan een gegeven niet overeenkomt zal SA op het midden van het laden blijven hangen of crashen. FireFighter: Welk besturings systeem heb je? Vista of Win XP? Windows Vista heeft namelijk soms, en ik zeg soms, een beveiligingsprobleem. Het wil namelijk dat je je bewijst als Administrator. Rechtermuisknop op IMGTool2.0.EXE, dan Eigenschappen > Compitabiliteit > Als Administrator uitvoeren. Als je IMGTool dan weer opent zal je waarschijnlijk gevraagd worden of je het wel echt wilt openen. Als het goed is krijg je de error nu ook niet meer. Anders kan je GTA3.IMG eens proberen te openen met Alci's IMG Editor. Zeer krachtige tool, en zelf vind ik hem makkelijker en beter dan IMGTool2.0, of welke andere tool dan ook. Download hem HIER. In het geval dat je Windows XP hebt zou ik het echt niet weten, wat het probleem kan zijn Overigens, topic hoort hier niet thuis, maarja, dat is niet mijn taak Hello, ik heb volgens mij nog steeds 2.0, wat ik doe is : img openen ( eerst opende ik zo als die persoon voor me, maar zei die steeds failed to set data for ofzo, toen heb ik op admin... gedaan en lukte toen heb ik op : Gta3.img en daarna een auito blistac.txd Replace gedaan en zei hij : file access denied. ik heb geen idee maar ik weet wel 1 ding, ik en verder gekomen dan ik was. p.s. ik heb Vista en ik denk ook dat het daardoor komt ... p.s.2 weet iemand misschien hoe ik ( maak niet uit welke figuur dan ook ben ) zoals : Hancock kan sneller lopen, vliegen, alles wegduwen en slaan, alles in 1? wie weet? Arturiko, Ik heb ook problemen gehad met IMG Tool 2.0, en ik heb ook Windows Vista. Ik raad je aan, wat er in jou quote al staat, Alci's IMG editor 1.5 downloaden, Download hem HIER. Hiermee weet je zeker dat je goed kan modden met IMG files. En over die ''Acces Denied'', heb je versie twee of versie een? Als je versie twee heb, kun je namelijk niet modden i.v.m een beveiliging. Je kan versie twee naar één patchen door de volgende link aan te klikken: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...amp;showfile=67 Bewerkt: 24 april 2009 door FireFighter Reageren
Arturiko Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 eerst moet je gta sa modden naar naar versie 1.00 dat doe je met dit patch en dan kan je modden wat je wilt en kan je sa-mp spelen Eeen GTA3.IMG fout, tijdens het openen van het archief heeft totaal niks met de versie te maken. De versie 1.0 is moddable omdat daar geen beveiliging op zit, in tegenstelling tot V2.0. V2.0 controleert namelijk de grootte van het GTA3.IMG archief TIJDENS het laden van het spel, als er dan een gegeven niet overeenkomt zal SA op het midden van het laden blijven hangen of crashen. FireFighter: Welk besturings systeem heb je? Vista of Win XP? Windows Vista heeft namelijk soms, en ik zeg soms, een beveiligingsprobleem. Het wil namelijk dat je je bewijst als Administrator. Rechtermuisknop op IMGTool2.0.EXE, dan Eigenschappen > Compitabiliteit > Als Administrator uitvoeren. Als je IMGTool dan weer opent zal je waarschijnlijk gevraagd worden of je het wel echt wilt openen. Als het goed is krijg je de error nu ook niet meer. Anders kan je GTA3.IMG eens proberen te openen met Alci's IMG Editor. Zeer krachtige tool, en zelf vind ik hem makkelijker en beter dan IMGTool2.0, of welke andere tool dan ook. Download hem HIER. In het geval dat je Windows XP hebt zou ik het echt niet weten, wat het probleem kan zijn Overigens, topic hoort hier niet thuis, maarja, dat is niet mijn taak Hello, ik heb volgens mij nog steeds 2.0, wat ik doe is : img openen ( eerst opende ik zo als die persoon voor me, maar zei die steeds failed to set data for ofzo, toen heb ik op admin... gedaan en lukte toen heb ik op : Gta3.img en daarna een auito blistac.txd Replace gedaan en zei hij : file access denied. ik heb geen idee maar ik weet wel 1 ding, ik en verder gekomen dan ik was. p.s. ik heb Vista en ik denk ook dat het daardoor komt ... p.s.2 weet iemand misschien hoe ik ( maak niet uit welke figuur dan ook ben ) zoals : Hancock kan sneller lopen, vliegen, alles wegduwen en slaan, alles in 1? wie weet? Arturiko, Ik heb ook problemen gehad met IMG Tool 2.0, en ik heb ook Windows Vista. Ik raad je aan, wat er in jou quote al staat, Alci's IMG editor 1.5 downloaden, Download hem HIER. Hiermee weet je zeker dat je goed kan modden met IMG files. En over die ''Acces Denied'', heb je versie twee of versie een? Als je versie twee heb, kun je namelijk niet modden i.v.m een beveiliging. Je kan versie twee naar één patchen door de volgende link aan te klikken: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...amp;showfile=67 Dankje wel maar als ik heb dan Downgrade zegt hij op het einde : Nothing to do! The files are already updated. dan kan ik het nog steeds niet downgrade:P ik heb 2.0 dat weet ik zeker maar hoe krijg ik het lager? want hij zegt :Nothing to do! The files are already updated. ( laatste pagina ) van pacher Reageren
FireFighter Geplaatst: 25 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2009 eerst moet je gta sa modden naar naar versie 1.00 dat doe je met dit patch en dan kan je modden wat je wilt en kan je sa-mp spelen Eeen GTA3.IMG fout, tijdens het openen van het archief heeft totaal niks met de versie te maken. De versie 1.0 is moddable omdat daar geen beveiliging op zit, in tegenstelling tot V2.0. V2.0 controleert namelijk de grootte van het GTA3.IMG archief TIJDENS het laden van het spel, als er dan een gegeven niet overeenkomt zal SA op het midden van het laden blijven hangen of crashen. FireFighter: Welk besturings systeem heb je? Vista of Win XP? Windows Vista heeft namelijk soms, en ik zeg soms, een beveiligingsprobleem. Het wil namelijk dat je je bewijst als Administrator. Rechtermuisknop op IMGTool2.0.EXE, dan Eigenschappen > Compitabiliteit > Als Administrator uitvoeren. Als je IMGTool dan weer opent zal je waarschijnlijk gevraagd worden of je het wel echt wilt openen. Als het goed is krijg je de error nu ook niet meer. Anders kan je GTA3.IMG eens proberen te openen met Alci's IMG Editor. Zeer krachtige tool, en zelf vind ik hem makkelijker en beter dan IMGTool2.0, of welke andere tool dan ook. Download hem HIER. In het geval dat je Windows XP hebt zou ik het echt niet weten, wat het probleem kan zijn Overigens, topic hoort hier niet thuis, maarja, dat is niet mijn taak Hello, ik heb volgens mij nog steeds 2.0, wat ik doe is : img openen ( eerst opende ik zo als die persoon voor me, maar zei die steeds failed to set data for ofzo, toen heb ik op admin... gedaan en lukte toen heb ik op : Gta3.img en daarna een auito blistac.txd Replace gedaan en zei hij : file access denied. ik heb geen idee maar ik weet wel 1 ding, ik en verder gekomen dan ik was. p.s. ik heb Vista en ik denk ook dat het daardoor komt ... p.s.2 weet iemand misschien hoe ik ( maak niet uit welke figuur dan ook ben ) zoals : Hancock kan sneller lopen, vliegen, alles wegduwen en slaan, alles in 1? wie weet? Arturiko, Ik heb ook problemen gehad met IMG Tool 2.0, en ik heb ook Windows Vista. Ik raad je aan, wat er in jou quote al staat, Alci's IMG editor 1.5 downloaden, Download hem HIER. Hiermee weet je zeker dat je goed kan modden met IMG files. En over die ''Acces Denied'', heb je versie twee of versie een? Als je versie twee heb, kun je namelijk niet modden i.v.m een beveiliging. Je kan versie twee naar één patchen door de volgende link aan te klikken: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...amp;showfile=67 Dankje wel maar als ik heb dan Downgrade zegt hij op het einde : Nothing to do! The files are already updated. dan kan ik het nog steeds niet downgrade:P ik heb 2.0 dat weet ik zeker maar hoe krijg ik het lager? want hij zegt :Nothing to do! The files are already updated. ( laatste pagina ) van pacher Dan heb je al gedowngrade naar versie 1.0 Reageren
Arturiko Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 eerst moet je gta sa modden naar naar versie 1.00 dat doe je met dit patch en dan kan je modden wat je wilt en kan je sa-mp spelen Eeen GTA3.IMG fout, tijdens het openen van het archief heeft totaal niks met de versie te maken. De versie 1.0 is moddable omdat daar geen beveiliging op zit, in tegenstelling tot V2.0. V2.0 controleert namelijk de grootte van het GTA3.IMG archief TIJDENS het laden van het spel, als er dan een gegeven niet overeenkomt zal SA op het midden van het laden blijven hangen of crashen. FireFighter: Welk besturings systeem heb je? Vista of Win XP? Windows Vista heeft namelijk soms, en ik zeg soms, een beveiligingsprobleem. Het wil namelijk dat je je bewijst als Administrator. Rechtermuisknop op IMGTool2.0.EXE, dan Eigenschappen > Compitabiliteit > Als Administrator uitvoeren. Als je IMGTool dan weer opent zal je waarschijnlijk gevraagd worden of je het wel echt wilt openen. Als het goed is krijg je de error nu ook niet meer. Anders kan je GTA3.IMG eens proberen te openen met Alci's IMG Editor. Zeer krachtige tool, en zelf vind ik hem makkelijker en beter dan IMGTool2.0, of welke andere tool dan ook. Download hem HIER. In het geval dat je Windows XP hebt zou ik het echt niet weten, wat het probleem kan zijn Overigens, topic hoort hier niet thuis, maarja, dat is niet mijn taak Hello, ik heb volgens mij nog steeds 2.0, wat ik doe is : img openen ( eerst opende ik zo als die persoon voor me, maar zei die steeds failed to set data for ofzo, toen heb ik op admin... gedaan en lukte toen heb ik op : Gta3.img en daarna een auito blistac.txd Replace gedaan en zei hij : file access denied. ik heb geen idee maar ik weet wel 1 ding, ik en verder gekomen dan ik was. p.s. ik heb Vista en ik denk ook dat het daardoor komt ... p.s.2 weet iemand misschien hoe ik ( maak niet uit welke figuur dan ook ben ) zoals : Hancock kan sneller lopen, vliegen, alles wegduwen en slaan, alles in 1? wie weet? Arturiko, Ik heb ook problemen gehad met IMG Tool 2.0, en ik heb ook Windows Vista. Ik raad je aan, wat er in jou quote al staat, Alci's IMG editor 1.5 downloaden, Download hem HIER. Hiermee weet je zeker dat je goed kan modden met IMG files. En over die ''Acces Denied'', heb je versie twee of versie een? Als je versie twee heb, kun je namelijk niet modden i.v.m een beveiliging. Je kan versie twee naar één patchen door de volgende link aan te klikken: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...amp;showfile=67 Dankje wel maar als ik heb dan Downgrade zegt hij op het einde : Nothing to do! The files are already updated. dan kan ik het nog steeds niet downgrade:P ik heb 2.0 dat weet ik zeker maar hoe krijg ik het lager? want hij zegt :Nothing to do! The files are already updated. ( laatste pagina ) van pacher Dan heb je al gedowngrade naar versie 1.0 ok, als dat zo is, hoe kan ik het checken? of wie kan me een goede hulp geven? misschien doe ik het verkeerd? ik wil een t-shirt verwisseln . ik open IMG TOOL 2.0 met Admin.. en dan file-> open -> Player.img -> find -> tshirtwhite -> Replace -> ajaxshirt -> en dan zegt hij : File access denied. -> OK -> dan loopt die img tool vast, en denkthij , maar me pc niet Arturiko, Thnx voor hulp :') ik heb geprobeerd op een XP, maar het spel ging niet loaden bij ongeveer 60% Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Slechts een kleine opmerking, de quote-piramides rekken de pagina ellenlang uit.. Goed, ga eens naar je GTA San Andreas-map en ga naar de eigenschappen. Vink het vakje bij Alleen-lezen uit en kies 'Toepassen op alle bestanden en submappen'. Die optie veroorzaakt waarschijnlijk het probleem dat je niet 'gta3.img' kunt openen. Het vinkje zal wel terugkeren, maar daar hoef je je geen zorgen over te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.