Arturiko Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Slechts een kleine opmerking, de quote-piramides rekken de pagina ellenlang uit..Goed, ga eens naar je GTA San Andreas-map en ga naar de eigenschappen. Vink het vakje bij Alleen-lezen uit en kies 'Toepassen op alle bestanden en submappen'. Die optie veroorzaakt waarschijnlijk het probleem dat je niet 'gta3.img' kunt openen. Het vinkje zal wel terugkeren, maar daar hoef je je geen zorgen over te maken. THNX HET WERKT :D weten juullie ng een leuke site? voormods? ( spel al uitgespeeld ) Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 http://www.gtagarage.com http://grandtheftauto.filefront.com zijn wel goede sites, staan veel modificaties op. Overweeg ook eens de website Google te gebruiken, waarschijnlijk kun je met de searchphrase 'GTA modifications' ook veel resultaten krijgen. Reageren
Arturiko Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Slechts een kleine opmerking, de quote-piramides rekken de pagina ellenlang uit..Goed, ga eens naar je GTA San Andreas-map en ga naar de eigenschappen. Vink het vakje bij Alleen-lezen uit en kies 'Toepassen op alle bestanden en submappen'. Die optie veroorzaakt waarschijnlijk het probleem dat je niet 'gta3.img' kunt openen. Het vinkje zal wel terugkeren, maar daar hoef je je geen zorgen over te maken. ok, nu heb ik een andere probleem de mods gaan niet meer van het spel weg ik heb alle bestanden weg gegooid, uninstalleerd.. en niks, en het hele spel weer overnieuw geinstallered, ik weet hoe het komt, ik had een garag3_lawn.txd met een IMGtool verwisseld maar ik moest het met een mod installer doen, en nu op het eiland, helemaal links , stopt het spel en GTA.exe reageert niet.. of gtasa.exe wie weet een oplossing? of moet ik het gwn niet meer spele? ( alleen mta lijkt me nog leuk ) Arturiko Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.