Donald F. Duck Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 In verband met nieuwe ideeën begin ik met een nieuw script. Het beginstukje is klaar, alleen crasht hij . Code: DEFINE MISSIONS 0 //DEFINE MISSION {ID} 0 AT {LABEL} @ DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 // Use -1 in order not to compile AAA script //DEFINE SCRIPT {NAME} AT {LABEL} @ DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0 DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0 {$VERSION 3.0.0000} var $PLAYER_CHAR: Player end // var 03A4: name_thread 'MAIN' 01F0: set_max_wanted_level_to 6 0111: toggle_wasted_busted_check 0 00C0: set_current_time_hours_to 8 minutes_to 0 04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 1642.32 -2333.009 03CB: set_rendering_origin_at 1642.32 -2333.009 13.54688 0053: $PLAYER_CHAR = create_player #NULL at 1642.32 -2333.009 13.54688 01F5: $PLAYER_ACTOR = create_player_actor $PLAYER_CHAR 07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group 0373: set_camera_directly_behind_player 01B6: set_weather 0 0001: wait 0 ms 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "PLAYER_FACE" model "HEAD" body_part 1 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "WORKTRCAMOGRN" model "WORKTR" body_part 2 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "SNEAKERBINCBLK" model "SNEAKER" body_part 3 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "HOODYAGREEN" model "HOODYA" body_part 0 070D: rebuild_player $PLAYER_CHAR 01B4: toggle_player $PLAYER_CHAR can_move 1 016A: fade 1 time 0 04BB: select_interior 0 0629: change_integer_stat 181 to 4 016C: restart_if_wasted_at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 town_number 0 016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here 0004: $DEFAULT_WAIT_TIME = 250 03E6: remove_text_box 054C: use_GXT_table 'MYOWN' // put your create_thread commands here create_thread @START :MAIN_LOOP 0001: wait $DEFAULT_WAIT_TIME ms 00BF: $TIME_HOURS = current_time_hours, $TIME_MINS = current_time_minutes 0002: jump @MAIN_LOOP // put your mods (threads) here :START thread 'START' Model.Load(#GREENWOO) Model.Load(#FAM2) :START_1 if and Model.Available(#GREENWOO) Model.Available(#FAM2) jf @START_1 wait 0 0674: set_car_model #GREENWOO numberplate "GROVE4L" 1@ = Car.Create(#GREENWOO, 1629.11, -2325.178, 13.43366) Car.Angle(1@) = 270.0 2@ = Actor.Create(GANG2, #FAM2, 1629.11, -2325.178, 13.9) 036A: put_actor 2@ in_car 1@ 3@ = Marker.CreateAboveCar(1@) 0165: set_marker 3@ color_to 1 00BA: show_text_styled GXT 'START0' time 2000 style 2 // A New Start... wait 2000 00BB: show_text_lowpriority GXT 'START1' time 2500 flag 1 // ~w~Stap in de ~g~Greenwood~w~. :START_2 if Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, 1@) jf @START_2 Marker.Disable(3@) 00BB: show_text_lowpriority GXT 'START2' time 2500 flag 1 // ~w~Rij naar je nieuwe ~y~huis~w~. 02A8: $HOUSEMARKER = create_marker 31 at 1497.047 -688.0034 95.06331 03BC: 4@ = create_sphere_at 1514.474 -694.4025 94.25 radius 5.0 :START_3 if 0100: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 1514.474 -694.4025 94.25 radius 5.0 5.0 5.0 sphere 1 in_car jf @START_3 Marker.Disable(4@) 015F: set_camera_position 1514.474 -696.4025 94.75 rotation 0.0 0.0 0.0 wait 500 00BB: show_text_lowpriority GXT 'START3' time 2500 flag 1 // ~w~In San Andreas heb je voor bijna alles geld nodig. Hier heb je 50 dollar. wait 500 Player.Money($PLAYER_CHAR) += 50 wait 2500 0373: set_camera_directly_behind_player 0249: release_model #GREENWOO 0249: release_model #FAM2 end_thread //-------------Mission 0--------------- // put your missions here //-------------External script 0--------------- // put your external scripts here Ik denk dat de fout bij de :START1 of in het begin van de :START_2 zit, want SA geeft de 'Reageert niet' melding in Taakbeheer pas na een paar seconden (ca. 5). Heeft iemand een oplossing voor deze crash? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 :START_1 if and Model.Available(#GREENWOO) Model.Available(#FAM2) jf @START_1 :START_2 if Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, 1@) jf @START_2 :START_3 if 0100: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 1514.474 -694.4025 94.25 radius 5.0 5.0 5.0 sphere 1 in_car jf @START_3 Geen wait. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2009 (bewerkt) Nu werkt hij Edit: nog een probleem: de camera gaat niet op zijn plaats (rechts naast de auto) en de marker verdwijnt niet... Bewerkt: 6 april 2009 door Donald F. Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.