W3sl3y Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Wat is een Vibrator? een Vibrator is een uitgestorven vogel soort. en dat beest staat in SA :lol: Als je het echt wil weten moet je maar aan je ouders vragen of op g*ogle een plaatje ervan zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Wat is een Vibrator? een Vibrator is een uitgestorven vogel soort. en dat beest staat in SA :lol: Als je het echt wil weten moet je maar aan je ouders vragen of op g*ogle een plaatje ervan zoeken nee een vibrator is een soort wandelstok(zoals de cane) met een stoffen handvat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lvpd Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 Wat is een Vibrator? een Vibrator is een uitgestorven vogel soort. en dat beest staat in SA :lol: Als je het echt wil weten moet je maar aan je ouders vragen of op g*ogle een plaatje ervan zoeken nee een vibrator is een soort wandelstok(zoals de cane) met een stoffen handvat een vibrator is een soort van auto hahahaha wie weet nu ni wat een vibrator is!!!! leef je op mars ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 ah tussendoor, ik heb hem gevonden. btw, het is de snelste auto uit het spel, en hij kan over water en hij kan vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 kan je a u b op een kaartje zetten waar die vibrator ligt, ik kan hem niet vinden :blink: :lol: Heb je ook plaatjes van CJ met die vibbbbbbbb in z'n hand? Lijkt me wel lachen :lol: Enne een viberator is zo'n ding waar je vriendin der eigen huisdier mee kan spelen als die CJ impotent is ofzo :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) *Kijkt scheel naar de datum. Kijk is in de gta san andreas walktrough daar staat ie bij de wapens. Edit: Toevoeging aan mclaw Er zit dan ook nog een on/off knopje op, dat is voor het vibreren, trillen dus. Sommige hebben nog verschillende standen. Bewerkt: 16 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Een vibrator in San Andreas? :lol: Of bedoelen jullie die halfkromme paarse stok?.. En om het maar netjes te zeggen; een vibrator is een namaakpenis die de vrouw in haar geslachtsdeel kan uitproberen. Er zit dan ook nog een on/off knopje op, dat is voor het vibreren, trillen dus. Dat leden daar zo moeilijk over doen.. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Ik mep altijd me een vibrator of dildo, sla ik altijd die gang met die paarse pakjes aan plat (wat eenn stakkers schieten ze met geweren op me) en ik wou ze alleen maar eeen speeltje geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Sommige hebben nog verschillende standen Daar ga ik maar verder niet op in.. :lol: Mja.. Ik weet nog steeds niet wat dat paarse ding inhoud. Je kunt er alleen mee meppen, ik dacht toch echt dat het ergens anders voor is.. :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.