Revolution-Designer Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Hallo iedereen, ik heb een erg vervelend probleem met mijn memory card voor de playstation 2. Ik heb een paar weken geleden een 32 MB memory card van Qware geocht voor 10 euro. Ik heb in de PS2 gedaan en ik kon gewoon opslaan, behalve met 2 games. Namelijk met Metal Gear Solid 3: Snake Eater en Burnout 3: Takedown kan ik niet opslaan, de memory card zit er gewoon in maar de games kunnen hem niet vinden. Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt, RD Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Blaas eens in de memory card en in het gaatje waar je de memory card insteekt. Poets je twee cd's van je spelletjes met een doekje. Drupje water erop, lekker uitwrijven, en dan voorzichtig afdrogen. Probeer het nou nog eens. Succes. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Blaas eens in de memory card en in het gaatje waar je de memory card insteekt. Poets je twee cd's van je spelletjes met een doekje. Drupje water erop, lekker uitwrijven, en dan voorzichtig afdrogen. Probeer het nou nog eens. Succes. Werkt niet, maar Metal Gear Solid 3 werkte eigenlijk wel. Die moest ik er gewoon opnieuw indoen, maar Burnout 3 heb ik nieuw bij de Intertoys gekocht en die werkt niet. Grtz RD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.