Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik wil graag van de Cabbie de sneleheid en acceleratie veranderen, maar hoe doe je dat?

En kan je ook instellen dat je in 1 bepaalde auto altijd nitro hebt?

En bedankt he! :cya:

Bewerkt: door hippiebus
Geplaatst:

Hiervoor moet je Handling.CFG wijzigen, die je vind in de DATA map van San Andreas. Gewoonlijk zal je de hier vinden:

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Handling.cfg.

Open Handling.CFG met Kladblok, en tadaa, een hele hoop spul. Hoe dat allemaal werkt vind je HIER.

Het altijd hebben van Nitro in een bepaald voertuig kan volgens mij wel, met CLEO of SCM. Maar ik heb geen idee he dat werkt. Neem daarvoor eens een kijkje in de Master Tutorial list ;)

Succes. :tu:

Geplaatst:
Hiervoor moet je Handling.CFG wijzigen, die je vind in de DATA map van San Andreas. Gewoonlijk zal je de hier vinden:

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Handling.cfg.

Open Handling.CFG met Kladblok, en tadaa, een hele hoop spul. Hoe dat allemaal werkt vind je HIER.

Het altijd hebben van Nitro in een bepaald voertuig kan volgens mij wel, met CLEO of SCM. Maar ik heb geen idee he dat werkt. Neem daarvoor eens een kijkje in de Master Tutorial list ;)

Succes. :tu:

Ik denk niet dat hij/zij weet wat Cleo is. En zal het niet gaan leren denk ik om nitro toe te gaan voegen.

Geplaatst:

Wil je niet gewoon de cheat code gebruiken (op de PC is dat COXEFGU of SPEEDFREAK) dat alle voertuigen altijd Nitro hebben? Als je echt alleen wilt dat jouw eigen voertuig nitro hebt kun je dit natuurlijk in een modshop als Transfender kopen, maar er is niet echt een makkelijke manier om er voor te zorgen dat 1 voertuig oneindig nitro heeft. Misschien afgezien van een CLEO mod, maar dit is nog vrij lastig om te leren. Natuurlijk staat het je vrij om je er eens in te verdiepen.

Het veranderen van snelheid/acceleratie is daarentegen een peulenschil, maar dit heeft Remi-X hierboven al uitgelegd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...