Jump to content

Samsung T260HD met speakers...


paul007

Recommended Posts

Hey iedereen! ^_^

Ik heb een paar maanden geleden en super monitor/tv gekocht voor op m'n kamer voor m'n PS3, genaamd de Samsung T260HD . In de TV zitten al kleine speakertjes, maar deze zijn niet echt van top kwaliteit en er zit totaal geen bas in. Ik ben dus van plan speakers ervoor te kopen. En het liefst deze:

Logitech X-230 Speakerset, 2.1, 32Watt RMS

Ze zijn niet te duur en er zit mooi geluid in. Ik weet dit omdat ik dezelfde heb voor m'n PC. Maar weten jullie of ik deze wel op m'n scherm kan aansluiten? Of adviseren jullie andere speakers?

Alvast bedankt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Die speakers kunnen gewoon in een hoofdtelefoon uitgang neem ik aan, de mijne tenminste wel. Dan zal je even moeten kijken of deze op je TV zit.

Ik ben niet zo heel bekend met die aansluitingen. Zit de hoofdtelefoonaansluiting erbij?

Alvast Bedankt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

http://tweakers.net/pricewatch/221866/sams...d.html#tab:info

Verbinding (Video Uit): Component Video, D-Sub (VGA), DVI-D, 2x HDMI, Scart

dat kwam ik tegen op Tweakers.

Geluid gaat niet over het videokaanaal natuurlijk.

Op die afbeelding zie ik zo snel geen hoofdtelefoon uitgang, maar het zal toch niet zo zijn dat jouw TV die niet heeft. Meestal zit die ergens aan de voorkant ofzo. Pak gewoon ff een paar oordopjes en kijk of ze ergens in kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

met een beetje creatief googlen kom je het volgende plaatje tegen:

sisend2.JPG

hier zie je een standaart geluidspluggie, daar prop je hem in en je krijgt giga goed geluid, zelf heb ik het setje ook, ben der ook zeer tevreden over :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook zo'n klein Samsung HD tv'tje, en idd het geluid is niet echt geweldig.

Je krijgt al gauw van die geluidsoversturing (wat betekend dat hij te hard staat, maar hij staat helemaal niet zo hard...).

Maar wel fijn, nu weet ik ook hoe het moet! :)

BTW Ik heb precies ook diezelfde speakers voor onze PC. :puh:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook zo'n klein Samsung HD tv'tje, en idd het geluid is niet echt geweldig.

Je krijgt al gauw van die geluidsoversturing (wat betekend dat hij te hard staat, maar hij staat helemaal niet zo hard...).

Maar wel fijn, nu weet ik ook hoe het moet! :)

BTW Ik heb precies ook diezelfde speakers voor onze PC. :puh:

ik weet trouwens niet of je je pc daar ook in de buurt heb staan, die zou je er ook nog op kunnen aansluiten over een HDMI poort oid, dit heb ik ook gedaan, ik zie dan een soortgelijke setup als bij jouw

audiok.png

Dit is mijn huidige setup, alles gaat over het speakerset :) met wat slim kabelwerk is dit te doen :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet trouwens niet of je je pc daar ook in de buurt heb staan, die zou je er ook nog op kunnen aansluiten over een HDMI poort oid, dit heb ik ook gedaan, ik zie dan een soortgelijke setup als bij jouw

audiok.png

Dit is mijn huidige setup, alles gaat over het speakerset :) met wat slim kabelwerk is dit te doen :)

Nee, is niet het geval... Dus ik zou ze nog een keer moeten kopen of iets anders.

En ik heb nog een Xbox zonder HDMI (best wel kut, maarja gelukkig is component even goed), dus dat is wel jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor al de reacties! Ik ga in de mei vakantie zo'n setje van die boxen kopen. Ze zijn toch niet zo duur meer.

Bedankt voor al jullie hulp! :tu:

paul007 :cya:

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...