LordSm0ke Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 (bewerkt) >>> Door Sandra: Clan gesloten vanwege inactiviteit<<< Ik had het idee om een nieuwe motorbende op te richten. Een online motorbede cruisend door Liberty City. Custombikerz Wat heb je, wat voor een status heb je, welke rang? Hier onder een lijstje wat je dan krijgt, wat er meespeeld.. - Een eigen status: President, Vice President, Informant, Co-Leder, Bike Owner, Scout, Treasure enz. - Een eigen motor, zeg dus welke motor je wilt berijden als je joint. - Draag de zelfde kleren, handig als je rang 4 bent. - Het Clubhuis die we gebruiken is gewoon het clubhuis van The Lost Als je mee wilt doen vraag dan ff een vriendenrequest naar: LordSm0ke. Of laat hier je bericht achter en dan voeg ik je wel toe Een is je Registratie, vul deze in... Custombikerz Leeftijd: Nationaliteit: Platform: Online ID: Online skills: Headset: Motivatie: Welke Motor: Welke Rang: Bewerkt: 14 oktober 2009 door Sandra
WaRioRZ Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 I'm in, ik vul de registratievragen vanavond in. 1 vraagje: Moet je bij naam je echte naam invullen en/of je ingame naam? Groetjes,
gta master 1 Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 (bewerkt) Waarom komy dat registratie lijstje en die Z op het einde me zo bekend voor?? Alsnog succes Bewerkt: 5 april 2009 door gta master 1
Kai-ShockWave Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 (bewerkt) Wordt soms zo moe van die clans Succes... Bewerkt: 5 april 2009 door Kai-ShockWave
LordSm0ke Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Waarom komy dat registratie lijstje en die Z op het einde me zo bekend voor??Alsnog succes Die Z staat voor meerderen. Is ook zo met muziek: Headhunterz, Wildstylerz. .. En dat registratie lijstje heb ik even gepikt van LKillerz
LordSm0ke Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 I'm in, ik vul de registratievragen vanavond in. 1 vraagje: Moet je bij naam je echte naam invullen en/of je ingame naam? Groetjes, Kan allebei.. maakt niet zoveel uit.
Forumrunner Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Naam: Jelle AKA Forumrunner Leeftijd: 12 Nationaliteit: Nederlands Platform: Xbox 360 Online ID: Forumrunner Online skills: Pwnage Headset: Ja Motivatie: Let's own the city, FUCK YEAH!
LordSm0ke Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Naam: Jelle AKA ForumrunnerLeeftijd: 12 Nationaliteit: Nederlands Platform: Xbox 360 Online ID: Forumrunner Online skills: Pwnage Headset: Ja Motivatie: Let's own the city, FUCK YEAH! Aangenomen, je hebt wel een goede instelling. Zend mij maar op Live een vriendenrequest. Ik accepteer het wel. Jou voorlopige status is: Scout
WaRioRZ Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 (bewerkt) Naam: Kerwin / WaRioRZ Leeftijd: 17 Nationaliteit: Nederlands Platform: PC Online ID: WaRioRZ92 Online skills: Shoot the crap out of people! Headset: Ja Motivatie: We vechten zij aan zij, niemand moet focken met ons. Bewerkt: 5 april 2009 door WaRioRZ
Forumrunner Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Custombikerz fucking ownage signature : http://img15.imageshack.us/img15/9374/50459719.png
LordSm0ke Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Naam: Kerwin / WaRioRZLeeftijd: 17 Nationaliteit: Nederlands Platform: PC Online ID: WaRioRZ92 Online skills: Shoot the crap out of people! Headset: Ja Motivatie: We vechten zij aan zij, niemand moet focken met ons. Je bent aangenomen, goede motivatie . Je status op dit moment is: Informant, Shop Owner. Welke level ben je BTW?
Forumrunner Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Whoa, heb net geracet tegen een paar noobs. Wat een sukkels, ik neem de bocht en zijn scheuren vol rechtdoor.
WaRioRZ Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 (bewerkt) Ik ben level 1 xD Want ik speel nooit ranked matches Moet ik denk ik toch maar eens gaan doen. EDIT: En wat moet je doen bij welke status? Heb je ook een soort rol ergens in? Of is het gewoon een titel? Bewerkt: 5 april 2009 door WaRioRZ
Dieko Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Succes met de clan! Helaas dat het eindigt op de Z
Recommended Posts