Remi-X Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Hallo forumleden , Ik vroeg me af of het mogelijk is om filmpjes van YouTube en dergelijke te converteren naar AVI of MPG? Ik wel eens gehoord dat het mogelijk is om de streams van SWF filmpjes op te nemen, maar ik zou niet meer weten hoe. Iemand een idee? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 (bewerkt) Hier zijn een aantal online applicaties (Ik weet niet of dit onder illegaal valt): http://www.vconversion.com/ http://www.convertmytube.com/ EDIT: Hier staat een Top 25 van manieren om YouTube video's te downloaden. Bewerkt: 5 april 2009 door Kai-ShockWave Reageren
Remi-X Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 (bewerkt) Hmm, de helft werkt niet, maar heb er toch eentje gevonden die wel converteerd. Bedankt Bewerkt: 5 april 2009 door Remi-X Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Mocht je het nog eens willen doen, dan raad ik je zeker VideoGet aan. Die heeft ondersteuning voor vele videosites en kan ook naar veel formaten omzetten. Mvg, Flitskikker Reageren
Dieko Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Total Video Converter kan alles converter! Hier een foto van de oude versie. Je kan ook scenes plakken en knippen. Reageren
Dvt Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) Total Video Converter kan alles converter!Hier een foto van de oude versie. Je kan ook scenes plakken en knippen. Maar dat is weer betaald... Bewerkt: 7 april 2009 door Dvt Reageren
Dieko Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Total Video Converter kan alles converter!Hier een foto van de oude versie. Je kan ook scenes plakken en knippen. Maar dat is weer betaald... Er zijn andere manieren om er aan te komen Reageren
Beagle Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Liever een gratis converter @ internet dan een betaalde die je toch weer moet kraken. Het knippen/plakken kan altijd nog in Movie Maker, bijvoorbeeld. Reageren
Dieko Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Liever een gratis converter @ internet dan een betaalde die je toch weer moet kraken. Het knippen/plakken kan altijd nog in Movie Maker, bijvoorbeeld. Ik bedoel als je bijvoorbeeld alleen de eerste 30 seconden van een film wilt converteren. Dus niet echt knippen en plakken. Excuus voor misleidend voorbeeld :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.