Jump to content

Gangs van verleden tijd.


leeuw467

Recommended Posts

Welke gang van in de vorige gta's moet zeker terugkomen?

En Zou je ze beter uitwerken of ,...?

IK ZOU GRAAG DE LEONE FAMILIE TERUGHEBBEN ZOALS DIE WAS IN GTA LCS MAAR DAN BETER UITGEWERKT.

en jullie? :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou Grove Street Gang wel eens terug willen zien. Ik vond het sfeertje wel goed gedaan met dat plein waar CJ zijn safehouse is. Wat ik vaak mis in die gangs is dat ze wel een buurt hebben waar ze rondlopen maar niet echt zo'n plaats zoals in San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites


Ik zou Grove Street Gang wel eens terug willen zien. Ik vond het sfeertje wel goed gedaan met dat plein waar CJ zijn safehouse is. Wat ik vaak mis in die gangs is dat ze wel een buurt hebben waar ze rondlopen maar niet echt zo'n plaats zoals in San Andreas.

Re:

Wil niet flauw doen, maar in GTA IV: The Lost and Damned heb je dat dus wel, ( :engel: ) een middelgroot terrein in Alderney als uitvalsbasis. En ik vind het in TLAD nog mooier dan die paar huisjes in dat cirkeltje van SA, trouwens. :engel: Al geef ik grif toe dat dat inderdaad een erg goeie sfeer had! ^_^

Ook de rivalen uit TLAD, The Angels of Death, hebben een behoorlijk groot eigen terrein in hun eigen wijk.


Ontopic:

Ik snap je topic in principe erg goed, maar ik zie liever nieuwe families in een gelijksoortige setting, bijvoorbeeld de setting van Vice City. Een Vice City in de IV engine ziet er natuurlijk al totaal anders uit, en om dan nog een hele familie van toen tegen te komen..

Wat mij dan weer wél vet lijkt, is om een personage uit het verleden tegen te komen! Tenslotte hebben we in de "late eighties" Tommy Vercetti achtergelaten in Vice City, met een gloednieuw crimineel imperium onder zich. Het lijkt mij wel gaaf om Tommy terug te zien, bijvoorbeeld om een enkele missie voor te doen, mocht de IV engine ook teruggaan naar Vice City.

Ach ja, het ligt allemaal in de handen van Dan en Sam Houser! We wachten af wat ze ons allemaal gaan gunnen in de toekomst, verder kunnen we alleen maar dromen! _O_


Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites


Ik zou Grove Street Gang wel eens terug willen zien. Ik vond het sfeertje wel goed gedaan met dat plein waar CJ zijn safehouse is. Wat ik vaak mis in die gangs is dat ze wel een buurt hebben waar ze rondlopen maar niet echt zo'n plaats zoals in San Andreas.

Re:

Wil niet flauw doen, maar in GTA IV: The Lost and Damned heb je dat dus wel, ( :engel: ) een middelgroot terrein in Alderney als uitvalsbasis. En ik vind het in TLAD nog mooier dan die paar huisjes in dat cirkeltje van SA, trouwens. :engel: Al geef ik grif toe dat dat inderdaad een erg goeie sfeer had! ^_^

Ook de rivalen uit TLAD, The Angels of Death, hebben een behoorlijk groot eigen terrein in hun eigen wijk.

Tja, als Microsoft de hele boel koopt, kan ik er jammer genoeg niet van genieten :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij dan weer wél vet lijkt, is om een personage uit het verleden tegen te komen! Tenslotte hebben we in de "late eighties" Tommy Vercetti achtergelaten in Vice City, met een gloednieuw crimineel imperium onder zich. Het lijkt mij wel gaaf om Tommy terug te zien, bijvoorbeeld om een enkele missie voor te doen, mocht de IV engine ook teruggaan naar Vice City.

Mij lijkt dat ook wel vet. Dat de volgende GTA zich weer in Vice City afspeelt, en dat je Tommy weer tegenkomt.

Alleen is hij dan 20 jaar ouder geworden, draagt andere kleren, heeft een ander huis, etc. Dat Tommy een goede vriend van de volgende hoofdpersoon word, dat je missies met Tommy moet doen. Zulk soort dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ballas in GTA IV, ik kan me er geen beeld bij voorstellen.

Nee, GTA IV moet geen gangs hebben. In San Andreas staat er een groepje Ballas op elke straathoek, waardoor je geen seconde stil mag staan voor je weer een gangwar aan de gang hebt. Het homies rekruteren was dan wel weer vet. Maar in GTA IV zou dit totaal niet thuis horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het homies rekruteren was dan wel weer vet. Maar in GTA IV zou dit totaal niet thuis horen.
Het zit er wel in, in GTA4 ;)

Ik heb niet echt een gang die ik mis (en die van SA zeker niet), maar ik had wel graag Marco's Bistro terug gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Het homies rekruteren was dan wel weer vet. Maar in GTA IV zou dit totaal niet thuis horen.
Het zit er wel in, in GTA4 ;)

Ik heb niet echt een gang die ik mis (en die van SA zeker niet), maar ik had wel graag Marco's Bistro terug gezien.

Homies rekruteren in GTA IV? Niko zit geeneens in een gang (tenzij je die special ability van Dwayne bedoelt of zo, maar dat is heel iets anders).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb toch het liefst een bikergang, maar dan met die opties uit GTA: SA. TLAD en vind ik daarom ook zo geweldig.. *kwijl*, maar daar heb ik het verder niet over.

Wat Jacky al zegt, Tommy ging verder met een groot imperium, en hij zal nu wel zo'n beetje 70 zijn ofzo? Aan het einde van zijn leven, lijkt me toch echt vet. Maar R* houdt je graag aan het fantaseren, dus waarschijnlijk doen ze er niks mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Het homies rekruteren was dan wel weer vet. Maar in GTA IV zou dit totaal niet thuis horen.
Het zit er wel in, in GTA4 ;)

Ik heb niet echt een gang die ik mis (en die van SA zeker niet), maar ik had wel graag Marco's Bistro terug gezien.

Homies rekruteren in GTA IV? Niko zit geeneens in een gang (tenzij je die special ability van Dwayne bedoelt of zo, maar dat is heel iets anders).

Nou zo anders is het niet echt als je puur kijkt naar wat je krijgt, slechts 2 even domme npc's in plaats van 7. Ik had het niet over het verschil tussen bellen en mensen direct op straat dwingen. Het in geen gang nee, maar het heeft wel hetzelfde principe.

Bewerkt: door [ION]Leviathan
Link to comment
Delen op andere websites

Ontopic:

Ik snap je topic in principe erg goed, maar ik zie liever nieuwe families in een gelijksoortige setting, bijvoorbeeld de setting van Vice City. Een Vice City in de IV engine ziet er natuurlijk al totaal anders uit, en om dan nog een hele familie van toen tegen te komen..

Wat mij dan weer wél vet lijkt, is om een personage uit het verleden tegen te komen! Tenslotte hebben we in de "late eighties" Tommy Vercetti achtergelaten in Vice City, met een gloednieuw crimineel imperium onder zich. Het lijkt mij wel gaaf om Tommy terug te zien, bijvoorbeeld om een enkele missie voor te doen, mocht de IV engine ook teruggaan naar Vice City.

Ach ja, het ligt allemaal in de handen van Dan en Sam Houser! We wachten af wat ze ons allemaal gaan gunnen in de toekomst, verder kunnen we alleen maar dromen! _O_


Het lijkt mij inderdaad ook wel vet om een oud personage tegen te komen, alleen moet je er wel rekening mee houden dat tommy vercettit in de jaren '80 was. Maar verder lijkt het me gaaf, geeft ook weer een betere verhaallijn omdat dan alle gta's meer met elkaar samenhangen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...