Jump to content

Gangs van verleden tijd.


leeuw467

Recommended Posts

Ik heb toch het liefst een bikergang, maar dan met die opties uit GTA: SA. TLAD en vind ik daarom ook zo geweldig.. *kwijl*, maar daar heb ik het verder niet over.

Wat Jacky al zegt, Tommy ging verder met een groot imperium, en hij zal nu wel zo'n beetje 70 zijn ofzo? Aan het einde van zijn leven, lijkt me toch echt vet. Maar R* houdt je graag aan het fantaseren, dus waarschijnlijk doen ze er niks mee.

Tommy was in Vice City ongeveer in de 30, dus zal hij nu ongeveer in de 50 zijn. Maar als hij terug zou komen, heeft hij wel erg veel weg van Jimmy Pegorino. (Ook gangleider en aardig oud, Tommy is natuurlijk wel veel cooler, maar toch)

Link to comment
Delen op andere websites

Ballas in GTA IV, ik kan me er geen beeld bij voorstellen.

Nee, GTA IV moet geen gangs hebben. In San Andreas staat er een groepje Ballas op elke straathoek, waardoor je geen seconde stil mag staan voor je weer een gangwar aan de gang hebt. Het homies rekruteren was dan wel weer vet. Maar in GTA IV zou dit totaal niet thuis horen.

Nou, de maffia past wel bij GTA IV. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...