-GoldWing- Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 hey, ik was 2 dagen geleden aan het kloten met msconfig om m,n pc sneller op te laten starten, op het eerste gezicht leek dat gelukt te zijn, maar nu is doet m,n geluid het niet meer en m,n usb port doen ook gen enkele flikker meer! als ik m,n usb stick erin doe komt er helemaal niks en als ik naar mijn computer ga staat er ook helemaal niks meer! :S wat moet ik doen? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Zet alle vinkjes die je hebt uitgevinkt weer aan. Verder slaat Windows ook van alles op, wat je ook terug kan halen. Maar daar heb ik nog nooit gebruik van gemaakt, dus ik weet niet precies hoe dit werkt. Reageren
GTA-GamerXbox Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Verder slaat Windows ook van alles op, wat je ook terug kan halen. Maar daar heb ik nog nooit gebruik van gemaakt, dus ik weet niet precies hoe dit werkt. Systeemherstel toch? Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 ja dit is het probleem, systeemherstel doet het ook niet meer XD Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 ja dit is het probleem, systeemherstel doet het ook niet meer XD Ok, als dat alle twee niet werkt word het wat ingewikkelder. Heb je ook een driver cd van je geluidskaart enz.? Want dan zou je die weer kunnen installeren, en dat zou het dfan moeten oplossen. En ja, systeemherstel was het woord dat ik zocht. Reageren
wesley123 Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 ga dus ook neit kloten met zulke dingen als je niet weet wat het doet, msconfig verkloot niks, dat heb je zelf gedaan start msconfig en zet de vinkjes voor alle microsoft services weer aan, ook drivers zoals realtek, ati nvidia etc. weer aanzetten Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 alles staat aan, en nog steeds doet niks het, de cd heb ik er nooit bijgehad, ik download al m,n drivers, maar ik kan die driver niet vinden van m,n geluidskaart en chipset Reageren
wesley123 Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 nou dat heb je lekker gedaan dan, weet je zeker dat je wel in de normale modus opstart, dus dat debug/safeboot niet aangevinkt staat? Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 jep, niks staat aan, en ik heb het ook normaal opstarten gezet, maar niks helpt! Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Ok, als dat alle twee niet werkt word het wat ingewikkelder. Heb je ook een driver cd van je geluidskaart enz.? Want dan zou je die weer kunnen installeren, en dat zou het dfan moeten oplossen. En ja, systeemherstel was het woord dat ik zocht. Al uitgetest? Of heb je geen cd bij je moederbord (ik ga er vanuit dat je een onboard geluidskaart hebt)? Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2009 ik heb helemaal geen cd gehad bij mijn pc! en ja het is onboard Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Voer je type moederbord even bij google in en kijk of je een driver pack te pakken kan krijgen. Installeer deze en het probleem zou opgelost moeten zijn. Reageren
ikt Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 1: Ga rondrennen terwijl je "KONIJNEN" roept, je handen in de lucht zwaait en je een roze pakje aanhebt. 2: Gooi een willekeurige Windows CD in je computer met hetzelfde nummer servicepack en repareer m.b.v. de disc. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 2: Gooi een willekeurige Windows CD in je computer met hetzelfde nummer servicepack en repareer m.b.v. de disc. En daarvan komen de drivers vanzelf terug? En waar slaat de eerste btw op? Grappig is anders.. Reageren
ikt Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 2: Gooi een willekeurige Windows CD in je computer met hetzelfde nummer servicepack en repareer m.b.v. de disc. 1: En daarvan komen de drivers vanzelf terug? 2: En waar slaat de eerste btw op? Grappig is anders.. 1: Het zijn niet de drivers, maar specifieke OS onderdelen die de slimme man heeft weggegooid. 2: Newfag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.