Jump to content

msconfig verkloot alles


-GoldWing-

Recommended Posts

hey, ik was 2 dagen geleden aan het kloten met msconfig om m,n pc sneller op te laten starten, op het eerste gezicht leek dat gelukt te zijn, maar nu is doet m,n geluid het niet meer en m,n usb port doen ook gen enkele flikker meer!

als ik m,n usb stick erin doe komt er helemaal niks en als ik naar mijn computer ga staat er ook helemaal niks meer! :S

wat moet ik doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Zet alle vinkjes die je hebt uitgevinkt weer aan. Verder slaat Windows ook van alles op, wat je ook terug kan halen. Maar daar heb ik nog nooit gebruik van gemaakt, dus ik weet niet precies hoe dit werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Verder slaat Windows ook van alles op, wat je ook terug kan halen. Maar daar heb ik nog nooit gebruik van gemaakt, dus ik weet niet precies hoe dit werkt.

Systeemherstel toch?

Link to comment
Delen op andere websites

ja dit is het probleem, systeemherstel doet het ook niet meer XD

Ok, als dat alle twee niet werkt word het wat ingewikkelder. Heb je ook een driver cd van je geluidskaart enz.? Want dan zou je die weer kunnen installeren, en dat zou het dfan moeten oplossen. En ja, systeemherstel was het woord dat ik zocht.

Link to comment
Delen op andere websites

ga dus ook neit kloten met zulke dingen als je niet weet wat het doet, msconfig verkloot niks, dat heb je zelf gedaan

start msconfig en zet de vinkjes voor alle microsoft services weer aan, ook drivers zoals realtek, ati nvidia etc. weer aanzetten

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, als dat alle twee niet werkt word het wat ingewikkelder. Heb je ook een driver cd van je geluidskaart enz.? Want dan zou je die weer kunnen installeren, en dat zou het dfan moeten oplossen. En ja, systeemherstel was het woord dat ik zocht.

Al uitgetest? Of heb je geen cd bij je moederbord (ik ga er vanuit dat je een onboard geluidskaart hebt)?

Link to comment
Delen op andere websites

1: Ga rondrennen terwijl je "KONIJNEN" roept, je handen in de lucht zwaait en je een roze pakje aanhebt.

2: Gooi een willekeurige Windows CD in je computer met hetzelfde nummer servicepack en repareer m.b.v. de disc.

Link to comment
Delen op andere websites

2: Gooi een willekeurige Windows CD in je computer met hetzelfde nummer servicepack en repareer m.b.v. de disc.

En daarvan komen de drivers vanzelf terug?

En waar slaat de eerste btw op? Grappig is anders..

Link to comment
Delen op andere websites

2: Gooi een willekeurige Windows CD in je computer met hetzelfde nummer servicepack en repareer m.b.v. de disc.

1: En daarvan komen de drivers vanzelf terug?

2: En waar slaat de eerste btw op? Grappig is anders..

1: Het zijn niet de drivers, maar specifieke OS onderdelen die de slimme man heeft weggegooid.

2: Newfag.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...