Jump to content

~GTA IV Video Quiz~


AntiGuy

Recommended Posts

Dit zal ongetwijfeld op slot gaan omdat GTA IV Quiz al bestaat, ondanks dat dit iets HEEL anders is en ik hoop dat dit een kans krijgt. Op een Super Mario 64 board waar ik regelmatig kom heb je ook zoiets, waar iemand een opdracht bedenkt en anderen moeten dat voor een bepaalde datum uitvoeren, en een video van maken en uploaden. Dit zijn meestal niet zomaar opdrachtjes, maar opdrachten waar je ook over na moet denken over hoe je het zal doen. Dan zul je zien dat in de één z'n video een glitch wordt gebruikt, terwijl de andere op een bepaalde plek jumpt, en weer een ander een blok naar iets toe gooit, enzovoort.

Het zou me heel leuk lijken dit voor GTA IV te doen. Dit is dus GEEN QUIZ zoals GTA IV Quiz, waar je omstebeurt een vraag stelt. Nee, hier geef je een opdracht, iedereen krijgt een paar dagen de tijd om die opdracht te vervullen, vaak wordt het getimed, dus de gene die het het snelste doet die krijgt de meeste punten.

Laten we eerst eens kijken of het aanslaat, en of jullie het begrijpen. De bedoeling is dat jullie de volgende opdracht uitvoeren, zo snel mogelijk, en het filmen en uploaden op YouTube (of waar dan ook).

Opdracht:

Vlieg onder alle 14 bruggen door met een helikopter, dezelfde bruggen als in de achievement 'Under the Radar'. Oftewel, doe die achievement, maar doe alle 14 bruggen met maar ÉÉN HELIKOPTER en ZONDER UIT TE STAPPEN!

Dit is waarschijnlijk het handigst voor PC bezitters, die kunnen filmen. Begin met filmen VLAK VOOR Niko in de chopper stapt, dus start filmen en druk dan op "F". Stop met filmen ZODRA de wieken zijn gestopt met draaien als je de helikopter land.

Dus wat er allemaal in moet zitten: Stap in een helikopter, vlieg onder al de 14 bruggen door, en land. Zo snel mogelijk. En niet cheaten of trainers of wat dan ook gebruiken. Have fun.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook als je GTA op de ps3 of xbox 360 hebt kun je filmpjes maken alleen heb je er wel de goede spullen voor nodig.

laat ik die nu net hebben :)

leuk bedacht trouwens, zal een andere keer wel meedoen, heb nu nog te veel te doen met dideo's (een LRZ filmpje die ik regisseer, ik moet nog een Mirror's edge filmpje editten en nog heel wat filmpjes van Destruction derby)

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Ook als je GTA op de ps3 of xbox 360 hebt kun je filmpjes maken alleen heb je er wel de goede spullen voor nodig.

Ben ook PS3'er... je hebt wel veel apparatuur nodig wil je dan een filmpje maken op je PS3. Maar sorry, met alle respect, dat ga ik toch echt niet speciaal in huis halen voor een topic :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ook als je GTA op de ps3 of xbox 360 hebt kun je filmpjes maken alleen heb je er wel de goede spullen voor nodig.

Ben ook PS3'er... je hebt wel veel apparatuur nodig wil je dan een filmpje maken op je PS3. Maar sorry, met alle respect, dat ga ik toch echt niet speciaal in huis halen voor een topic :7

En ik hoop dat andere mensen ook zo verstandig zullen zijn. Maar ik heb vooral tegen PC-gamers, die hebben sowieso een voorsprong, het lijkt me makkelijker te spelen en op te nemen.

So.... anyway leuk dat jullie het allemaal leuk vinden. Maar hopelijk zijn er ook genoeg leden die mee willen doen en het ook kunnen. Die filmpjes hoeven overigens ook niet van de hoogste kwaliteit te zijn, hoeft van mij geen geluid bij, en desnoods is het filmpje zwart wit. Als het maar duidelijk blijft wat je precies doet, en vergeet niet op de juiste momenten te starten met filmen en te eindigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook als je GTA op de ps3 of xbox 360 hebt kun je filmpjes maken alleen heb je er wel de goede spullen voor nodig.

Ben ook PS3'er... je hebt wel veel apparatuur nodig wil je dan een filmpje maken op je PS3. Maar sorry, met alle respect, dat ga ik toch echt niet speciaal in huis halen voor een topic :7

Zou ik ook niet doen maar mijn vader had er toevallig één gekocht en ik wist dat je er filmpjes mee kon maken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...