Basssss Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Is het mogelijk om een model uit San Andreas (Bijvoorbeeld een boom) in Sketchup te krijgen? En zoja, hoe? Alvast bedankt. Reageren
Crypteq Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Is het mogelijk om een model uit San Andreas (Bijvoorbeeld een boom) in Sketchup te krijgen? En zoja, hoe?Alvast bedankt. ja dat kan je hebt nodig: 3ds max met kami's scripts sketchup pro 1. exporteer het 3d bestand uit het img archief 2. open het in 3dsmax (met kami's scripts) 3. exporteer het als .3ds 4. importeer het .3ds model in google BC7 Reageren
Basssss Geplaatst: 6 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2009 En waar kan ik het IMG archief vinden? :$ Reageren
Crypteq Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 En waar kan ik het IMG archief vinden? :$ de meeste modellen kan je vinden in gta3.img die je kan vinden in de map models. Reageren
Basssss Geplaatst: 6 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2009 En waar kan ik het IMG archief vinden? :$ de meeste modellen kan je vinden in gta3.img die je kan vinden in de map models. En hoe exporteer ik het? :$ :$ Reageren
Crypteq Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 En waar kan ik het IMG archief vinden? :$ de meeste modellen kan je vinden in gta3.img die je kan vinden in de map models. En hoe exporteer ik het? :$ :$ met bijvoorbeeld: imgtool Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Alles even op een rijtje, Eerst open je IMGTool en op je het gta3.img bestand. Dan exporteer je het gewenste bestand, in jou geval een boom. (Als je niet weet welk bestand de boom bevat kun je met Mapviewer de boom opzoeken.) Nu open je 3D studio max en importeer het je het .dff bestand uit de gta3.img. Nu exporteer je het als .3ds bestand en kun je hem openen in Google Sketchup. Nog vragen? Reageren
Basssss Geplaatst: 26 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Misschien een beetje een late reactie... Maar hoe kan ik de texture mee-importen in 3Ds Max? :$ Reageren
Timske Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Misschien een beetje een late reactie... Maar hoe kan ik de texture mee-importen in 3Ds Max? :$ Ook de .txd mee uit de .img halen en dan op het bestand plakken. Reageren
Basssss Geplaatst: 27 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Misschien een beetje een late reactie... Maar hoe kan ik de texture mee-importen in 3Ds Max? :$ Ook de .txd mee uit de .img halen en dan op het bestand plakken. De txd heb ik al, maar hoe plak ik het op dat object dan? Reageren
Timske Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Misschien een beetje een late reactie... Maar hoe kan ik de texture mee-importen in 3Ds Max? :$ Ook de .txd mee uit de .img halen en dan op het bestand plakken. De txd heb ik al, maar hoe plak ik het op dat object dan? Open de .txd in de TXDWorkshop en export de txd naar .bmp formaat of een ander formaat. Reageren
Basssss Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Misschien een beetje een late reactie... Maar hoe kan ik de texture mee-importen in 3Ds Max? :$ Ook de .txd mee uit de .img halen en dan op het bestand plakken. De txd heb ik al, maar hoe plak ik het op dat object dan? Open de .txd in de TXDWorkshop en export de txd naar .bmp formaat of een ander formaat. Ik heb hier een texture en een model, als ik 3Ds Max open en het model importeer. Zit de texture er niet op, hoe krijg ik die er terug op? Dus de texture heb ik al geëxporteerd, maar hoe krijg ik dat pokkeding terug op het model? Reageren
MFCL Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Misschien een beetje een late reactie... Maar hoe kan ik de texture mee-importen in 3Ds Max? :$ Ook de .txd mee uit de .img halen en dan op het bestand plakken. De txd heb ik al, maar hoe plak ik het op dat object dan? Open de .txd in de TXDWorkshop en export de txd naar .bmp formaat of een ander formaat. Ik heb hier een texture en een model, als ik 3Ds Max open en het model importeer. Zit de texture er niet op, hoe krijg ik die er terug op? Dus de texture heb ik al geëxporteerd, maar hoe krijg ik dat pokkeding terug op het model? Daar heb ik idd ook een probleem mee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.